Larsinnj Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Eneste som er grønnt på sykkelen ifølge meg, må være en grønn flekk på andre sida av sykkelen.. Den er blå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 Sorry Mack.. Den er grønn.. Men den blir blå på bilder. Ikke skjønner jeg hvorfor. Tror det har veldig mye med sollys å gjøre, for min varierer fargen på veldig ettersom hvilket lys som er på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Jeg får vell bare gi meg på at den er grønn da! Ikke vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Jeg har nøyaktig samme farge på bilen min. den er grønn/blå, men noe nærmere grønn enn blå. er også riktig som maze skriver at fargen varierer ut i fra hvorden været er. fargen blir vanvittig rå når det er litt halvmørkt ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 Enig der bogen.. Den blir utrolig flott i halvmørke.. Du har ikke noen bilder av bilen din a bogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Jo jeg har noen bilder, men er desverre ganske grønn når det gjelder data Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 Jo jeg har noen bilder, men er desverre ganske grønn når det gjelder data Send meg på mail da vel: StianGud@bbnett.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 hei, dette er jo en smal sak å få sjekka da, hvis du tror fargen er Ocean green, så går du bare til ett lakkverksted, gir de koden så tar de fram en fargevifte med den fargen så finner du fort ut om dette er den riktige fargen, det som kan være noe drit er hvis det er en uorg farge, og den koden ikke står noen steder. da må du ta kontakt med den eieren som har lakka den, og så kontakte lakkerer og få han til å se på den! Og en farge har alltid gjerne 2-4 nyanser bare på en kode.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2007 Les hele tråden nå zephyr23. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 ah, jeg som har misforstått veldig:P er ganske så trøtt for øyeblikket, my bad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 foresten en ufattelig pen bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 foresten en ufattelig pen bil du har Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå