Haug Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Da har jeg endelig blitt Bmw eier igjen og det føles godt Bilen er en 96 modell 320i Cabriolet original M-tech. Fargen er techno violet metallic. Denne har bikket 109000 km og aldri blitt vinterkjørt og det bærer den preg av. Har ingen spesielle planer fremover enn å få hevet opp "stussen" litt, få på nye typen skilt, uten de pene flaggene vel og merke. Så får jeg se seinere om det muligens blir en liten list på bagasjelokket, svak toning av ruter og bytte til mørkt vindu på kalesjen. 299 TECHNO-VIOLETT METALLIC P7TH LEDER MONTANA HELLGRAU * 0395 UEBERROLLSCHUTZ-SYSTEM 0658 BMW BUSINESS CD RDS 0255 SPORT-LEDERLENKRAD II MIT AIRBAG 0277 BMW LM RAD/DOPPELSPEICHE 0337 M SPORTPAKET 0380 HARDTOP-VORBEREITUNG 0398 VERDECKBETAETIGUNG ELEKTRO-MECH. 0481 SPORTSITZE 0494 SITZHEIZUNG FUER FAHRER+BEIFAHRER 0498 KOPFSTUETZEN IM FOND 0520 NEBELSCHEINWERFER 0676 HIFI AKTIV-LAUTSPRECHERSYSTEM 0704 SPORTFAHRWERK, M 0806 3.BREMSLEUCHTE 0391 STOFFVERDECK DUNKELBLAU EDIT: Lagt til mer info om bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Jävli fin bil Fete rims ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Du som kjøpte denne ja, pen bil det er sikkert Høres ut som noen fine planer.. Så litt vel senka ut bak men? Gratulerer med fin cab ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 Jo takk for det! Ja den er for lav bak, derfor jeg skal ha den litt opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Gratulerer! Alltid morro med bilkjøp Var jeg deg ville jeg fulgt planene dine, men i tillegg også tatt vekk de nederste øyelokkene, og klarglass baklykter bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Den så brei ut Meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 Gratulerer! Alltid morro med bilkjøp Var jeg deg ville jeg fulgt planene dine, men i tillegg også tatt vekk de nederste øyelokkene, og klarglass baklykter bak Ja spesielt når alt er så strøkent til å være en 11 år gammel bil Har tenkt litt på det å fjerne de nederste øyelokkene, men jeg veit ikke hvordan lyktene kommer til å bli seende ut i forhold til limrester som sitter fast? Og klarglass baklykter har jeg også tenkt på, men litt usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Hvis øyelokkene er limt med f.eks tech-7 eller sikaflex, kan limet fjernes med en skarp kniv f.eks og så vaske det lett med litt bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Nydelig cab. Nye skilter med skiltholder må på selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Gratulerer med ny bil.. Så meget strøken ut! Liker planene, hold den clean;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 kjempe flott bil du har fått deg her! gratulerer Gode fremtidplaner har du også, gleder meg til å se den "ferdig" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 Nye skilt med skiltholdere er bestilt og det skal på i morgen Og den forblir clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 Det tok ikke mange dagene før noen klarte å slå døra i bilen å lage en fin bulk. Selvom jeg parkerte laangt unna butikken og biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Så veldig fin ut den bilen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Veldig fin bil Helt spesiell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå