Haug Skrevet April 28, 2008 Forfatter Share Skrevet April 28, 2008 Litt bedre bilder av blinkerne. Tror nok jeg bytter de ut etterhvert da det ble litt for mørkt. Har også fått justert taket da det var litt skjevt. Fått nytt panseremblem. Og satt på nye bremseskiver og klosser foran. Da er den forhåpentligvis klar til PK i morgen Justering av tak: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 28, 2008 Share Skrevet April 28, 2008 ble jo fine de men kanksje litt for mørke til den farge? du skulle droppa det siste strøke med lakk hehe... så ut som MYE arbied!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 28, 2008 Forfatter Share Skrevet April 28, 2008 Trodde jeg hadde fått den "rette" toningen når jeg spraya før det tørket, men ble jo nesten helt svart når det ble tørt Gikk fort med en som har gjort dette mange ganger før Heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 hehe åssen gikk det med kontrollen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 Gikk greit det 2'r feil for xenon og 1'r feil for sotet blinklysglass. Plukket av pærene nå så får jeg vise den igjen en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 sa du ikke bare at du kom til å bytte tilbake uansett. så de likegodt bare sette godkjent? hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 Hadde det vært så enkelt Tar ikke mange minuttene og bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 Da var skiver og klosser foran byttet. Var på tide å bytte! Nye klosser og skiver. Monterte på andre felger og de originale M-tech fjærene så den var klar til PK. Bilen ble ganske mye mer komfortabel å kjøre, men felger og fjærer blir byttet nokså fort tilbake Og den er nå godkjent i 2 nye år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 hehe.. 16 toms? eller 15 kanskje? grattis med godkjenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 16" De blir nok vinterfelgene mine hvis det dukker opp en pen coupe etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 hehe ikek dumt uffattelig hva gummi gjør på en bil for å få den stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 Kan du si Og hvor høy den ble foran med originalt m-tech fjærer og dempere. Skal bli godt å få byttet igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 tviler ikke min ble som en ny bil etter demperbyttet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2008 Da ligger bilen ute på Finn.no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 du må huske å plusse på hk pga effektpotte og filter og skrive at dette er norges fineste m-bil og bmw m///// prat og så nærme man kommer en m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå