Haug Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Fått byttet blinklysene foran nå. Ble betraktelig bedre! Hadde kun mobilen tilgjengelig så bedre bilde kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 se der ja åssen går det med salget da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Det går meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Lakket bremse kalipperene for 1 ukes tid siden. Likte resultatet. Hatt bilen inne på City Bilpleie i Hamar for lakkrens og polering, så måtte nesten ta noen bilder, synd støvet legger seg så fort Her med originale blinklys foran Så kom en kompis av meg med sin 320i Cab og enda flere bilder ble tatt: Synd bilen antageligvis forsvinner til uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 neinei, du kan ikke selge et så fint eksemplar av E36 dette er den peneste caben jeg har sett på lenge i vertfall håper den får en eier som tar like godt vare på den som deg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Fete nye bilder! Ble bra med blink og calippere. Hva skal du ha deg nå egentlig? Du har kanskje nevnt det her men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 Takk takk Skal ha Touring, men om det blir E46 eller E39 er enda uvisst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 Ja da var bilen solgt, noe jeg i utgangspunktet ikke ville. Men ble nå sånn til slutt da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 HVa skal du ha nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 Bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 For et flott bilde! Lakken kommer godt frem i sollyset! Synd med den lille bulken over skjermen, men sånt må man regne med Nå, funnet noen ny bil som virker interessant da? Regner med du solgte pga behov for 4-dørs? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 Den fine fargen kom godt frem på bildet der ja Den bulken irriterte meg ganske så mye når jeg hadde den Har sett på mye som er interessant, men blitt litt endring i planene. Tenker jeg kjøper meg en billig bil nå, så blir det vel en E46 eller E39 etterhvert Men jeg må si jeg savner bilen innmari mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crom Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Hvilke felger og hvilken dim er det på dekkene du hadde på? Misunner han som kjøpte den av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 M5 Replica. 225/35-18 bak og 215/35-18 foran. Misunner han også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crom Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Nice, nice. Skulle hatt noen sånne i 19", husker du hvor du handlet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå