Haug Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 Fulgte med bilen når jeg kjøpte den. De ble kjøpt på GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Meget pen bil du hadde der! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 En kompis av meg som kjøpte denne her Meget pen bil ,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Du får be han lage en tråd om bilen her Bimma /// Angrer på at jeg solgte den igrunn :/ Håper han steller godt med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Han har tatt alt av bulker og lakka opp igjen heile bilen Hatt stor service og såtte den fint vekk for vinteren ... Så du kan sei han steller veldig fint me bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Fått med meg at han har hellakkert den Da er den nok bra nå tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Flott, akkurat slik ein e36 cab SKAL se ut .. men felgene blir hakket for store for Min smak.. Men smaken er som baken : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 Kunne godt tenkt meg noen andre felger når jeg hadde den, men ble aldri noe kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Kjempefin bil med fin fargekombinasjon Synes den kledde de 5-serie felgene også jeg Så denne på nettet før du kjøpte den se, og jeg gikk å siklet etter den, men da hadde jeg ikke råd og mulighet til å kjøpe Men synes det var/er en helt rå bil Heldig han som har fått denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 Ja heldig han som kjøpte den av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå