Haug Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Ja det tror jeg på. Ser frem til høyere temperaturer så taket kan legges ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Ute en liten tur i stad, så da måtte jeg bare ta noen bilder Synd bilen blir så fort skitten Men slenger da ut noen bilder allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 synd det snør i hamar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Grisepen E36 Cab du har Haug . Forøvrig snør det bra mye her i Tønsberg nå også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Herlig å få ut cab'en, tenker jeg? Og for en forskjell det ble når du fjernet plastbitene fra lyktene Skal bli en fryd å få på sommerdekk her i bartebyen også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 Herlig å få ut cab'en, tenker jeg? Og for en forskjell det ble når du fjernet plastbitene fra lyktene Skal bli en fryd å få på sommerdekk her i bartebyen også... Ja var fint så lenge det varte. Nå snør det godt her. Syns selv det ble mye finere uten lyktelistene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Teite meg lå bak deg istad, og skjønte ikke det før jeg var tilbake i Vikingskipet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 Aha Så du kjørte i rundkjøringen ved Statoil mot skipet og lekingen din på 8-meteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Har du hardtop? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 Nei har ikke det. Har funnet en nå med samme farge som bilen, så muligens jeg kjøper den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Du får si ifra hvis du skal selge ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 Du får følge med utover sommeren Mye mulig jeg legger den ut for salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Pent! Ble ganske bra uten øyelokk, selv om jeg likte bilen din med dem. Må ikke heise bilen. Bare senke mer foran hvis du skal jevne ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Hehe, hvis han senker bilen foran for optisk kompensering, vil han ende opp med å måtte snu og kjøre hjem dersom det dukker opp en hump i veien Tror faktisk bilen hadde blitt bedre å kjøre med et nytt 60/40 sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå