Gjest Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 http://www.autoteknikk.net/tachobox%20nye.htm en kamerat kjøpte dette, han skulle just km stand på sin pga ombygging av bilen ++. han fikk startet pgr men ikke endret km-stand, selvom han fikk opp at det var gjort, og alle lysene blinket i instrument osv... for å teste ut prøvde vi på min e36, da fikk ikke noen av de pgr kontakt med bilen min. noen som prøvd disse pgr? det medfulgte div diagnose pgr osv. vi prøvde alle de også. ingen av de virket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Ehm, justering er vel ikke lovlig, selv om bilen er ombygd. Og jeg regner med at han ikke har tenkt å justere _opp_ akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 ikke særlig lurt og spør om.. slik man holder hemmelig om man absolut skal gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Koble drillen til speedometeret og gi full gass (PS: Ikke bruk batteridrill ....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Har ikke BMW elektronisk speedometer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Det var nok i gode gamle dager man kunne benytte den metoden ... Det er knapt en ting som ikke er elektronisk i disse dager - av den grunn kan nok drillen bare legges på hyllen for dette formålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Ehm, justering er vel ikke lovlig, selv om bilen er ombygd. Er da ikke ulovlig å justere KM, kan være flere årsaker til at man må det. Eneste er at man må informere forsikrings selskap og opplyse om det ved evt salg etc. Si du kjøper brukt instrument panel fra en skraphandel og den har mer KM en din bil for eks.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå