Gå til innhold

EspenOs BMW Z3 2,8 Coupe

Share

Anbefalte innlegg

Som fersking på forumet er det kanskje greit å presentere seg også - Espen Olsen heter jeg, og bor i Bergensområdet :)

Hentet min første BMW i Kristiansand på fredag, en Z3 2,8 Coupe fra '99 med 82kkm på telleren. To eiere i Tyskland, god servicehistorie og virker meget pen og velholdt.

z3coupe1.jpg

Hadde en meget trivelig tur hjemover - dvs det var jo regnvær av bibelske dimensjoner på Sørlandet, men tørket heldigvis opp etterhvert. Så langt meget fornøyd!

z3coupe2.jpg

Sort-på-sort som dere ser (fargen heter Schwarz II. Man må jo bare lure på hva som skjedde med Schwarz I - var den ikke svart nok?). Utstyrt med soltak, M-ratt og setevarme blant annet.

Ingen store planer for bilen utover å holde den i form :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med feit bil.

Lurte litt på hvem som kjøpte den i Kristiansand ja. Hvor holder du til

Som fersking på forumet er det kanskje greit å presentere seg også - Espen Olsen heter jeg, og bor i Bergensområdet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye for alle gratulasjoner :)

Trives veldig bra med bilen, fine kjøreegenskaper og greit med krefter. Jeg kommer fra Alfa, så det er liksom litt uvant med så mye action under 3000 omdreininger ;)

Siden det er så mye Coupe-ekspertise samlet her, har dere vært ute for at bakruteviskeren konker? Jeg fikk ett sveip ut av den på hjemturen, siden var det slutt. Har ikke sett noe på det, kan være så enkelt som en sikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...