EspenO Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Som fersking på forumet er det kanskje greit å presentere seg også - Espen Olsen heter jeg, og bor i Bergensområdet Hentet min første BMW i Kristiansand på fredag, en Z3 2,8 Coupe fra '99 med 82kkm på telleren. To eiere i Tyskland, god servicehistorie og virker meget pen og velholdt. Hadde en meget trivelig tur hjemover - dvs det var jo regnvær av bibelske dimensjoner på Sørlandet, men tørket heldigvis opp etterhvert. Så langt meget fornøyd! Sort-på-sort som dere ser (fargen heter Schwarz II. Man må jo bare lure på hva som skjedde med Schwarz I - var den ikke svart nok?). Utstyrt med soltak, M-ratt og setevarme blant annet. Ingen store planer for bilen utover å holde den i form Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 grattis med feit vogn! digger disse bilene her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Grattis! Elsker det karosseriet Når unga er ferdig på Skolen skal jeg ha meg en sånn tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Velkommen til Bimmers Gratulerer med ny bil.. Veldig grei bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Er vel 4. personen her inne som handler Z3 coupe hittil iår? =) Grattis! Virker som at Z3 coupeene begynner få et større marked. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Det er definitivt blitt et kraftig inntog av Z3 Coupéer her inne i det siste. Ikke akkurat negativt! Kjempemoro å se litt mer av disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Gratulerer med feit bil. Lurte litt på hvem som kjøpte den i Kristiansand ja. Hvor holder du til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Gratulerer med feit bil.Lurte litt på hvem som kjøpte den i Kristiansand ja. Hvor holder du til Som fersking på forumet er det kanskje greit å presentere seg også - Espen Olsen heter jeg, og bor i Bergensområdet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Ja se der. Ikke helt våken enda, akkuratt stått opp. Passe bakfull med potetsmak i munnen eheh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Hurra! Norsk Z3 Coupe Klubb vokser! Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Velkommen og gratulerer med en utrolig kul bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Velkommen til bimmers, og gratulerer med første BMW . Får håpe du blir fornøyd med den, og Z Coupè er grisetøff bil altså . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 Takk så mye for alle gratulasjoner Trives veldig bra med bilen, fine kjøreegenskaper og greit med krefter. Jeg kommer fra Alfa, så det er liksom litt uvant med så mye action under 3000 omdreininger Siden det er så mye Coupe-ekspertise samlet her, har dere vært ute for at bakruteviskeren konker? Jeg fikk ett sveip ut av den på hjemturen, siden var det slutt. Har ikke sett noe på det, kan være så enkelt som en sikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Ingen dum bil du hadde før heller. Motoren i Z3'en er noe drit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Gratulerer med lekker bil. Digger Z3 Coupe'ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå