Gå til innhold

Da kræsja jeg min BMW e36....... nye bilder på side 2!!

badsha
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

avisen skriver piss!!!

det som skjedde var at det lå masse vann på veien slik at bilen gikk rundt da det var en liten sving i tilegg, da kom det en annen man som stoppet på veikanten og hjalp meg ut det gikk helt fint vi skulle til å tilkalle en viking bil da en idiot stoppet midt på motorveien bare for å se hva som skjedde, det så ikke han bak og kjørte rett i han, og det samme gjorde de 3 bilene som kom rett etter, så min ulykke var et enkelt tilfelle, mens det som skjedde etterpå var en annen ulykke pga en som var altfor nysgjerrig på hva som hadde skjedd.

takstmannen kom til en pris på 60 000, jeg sa kiss my ass!! har jo brukt oppimot 90 000 tilsammen med senkesett ny frontfanger, lakerte alle dørene + nytt bagasjelokk osv, so no way om jeg går med på dette!! skal iallefall ha rundt 75 000 minst!!! 98 mod er ikke lett å finne og ingen er så strøken som min var ettersom den var helt blank og 0% rust!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med Muren her, - de interresserer seg som regel lite i hvor mye du har brukt på å stæsje opp bilen din siden deres Bibel i utgangspunktet er listepris (og helst under det igjen) og tildels markedspris hvis du ikke godtar og heller vil diskutere med dem.

Fikk selv kondemnert en bil for en årrekke siden og måtte da overbevise saksbehandler i selskapet om at både bruksverdi og salgsverdi lå høyt over deres første tilbud. De gikk i det tilfellet til slutt opp såpass mye at min utbetalte sluttsum tilsvarte omtrent reparasjonskostnadene av vraket minus moms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avisen skriver piss!!!

det som skjedde var at det lå masse vann på veien slik at bilen gikk rundt da det var en liten sving i tilegg, da kom det en annen man som stoppet på veikanten og hjalp meg ut det gikk helt fint vi skulle til å tilkalle en viking bil da en idiot stoppet midt på motorveien bare for å se hva som skjedde, det så ikke han bak og kjørte rett i han, og det samme gjorde de 3 bilene som kom rett etter, så min ulykke var et enkelt tilfelle, mens det som skjedde etterpå var en annen ulykke pga en som var altfor nysgjerrig på hva som hadde skjedd.

takstmannen kom til en pris på 60 000, jeg sa kiss my ass!! har jo brukt oppimot 90 000 tilsammen med senkesett ny frontfanger, lakerte alle dørene + nytt bagasjelokk osv, so no way om jeg går med på dette!! skal iallefall ha rundt 75 000 minst!!! 98 mod er ikke lett å finne og ingen er så strøken som min var ettersom den var helt blank og 0% rust!!

Hvis det var ved lysaker under den brua.. første brua fra drammens siden. så vet alle at det svinger der. og at det bruker å ligge vann når det regner mye.. Har kjørt den veien 2 ganger daglig den siste mnd og kan ikke skjønne hvordan du har kommet opp i den vanndammen som du forklarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avisen skriver piss!!!

Hvis det var ved lysaker under den brua.. første brua fra drammens siden. så vet alle at det svinger der. og at det bruker å ligge vann når det regner mye.. Har kjørt den veien 2 ganger daglig den siste mnd og kan ikke skjønne hvordan du har kommet opp i den vanndammen som du forklarer?

er lysaker brua jeg snakker om ja, men det var retting mot Drammen, og det var ikke akkurat ved brua, det var ca 30 meter før brua det skjedde, der bussen pleier å ta av til holdeplassen like ved der, men at jeg var på helt innerste venstre fil da det skjedde. mens resten av ulykken gikk akkurat ved inngangen til brua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om så bilen har senkesett til 1 million eller foringer laget av gull er det uinteressant for takstmannen... Ved krasj får du IKKE dekket det du selv har lagt ned i bilen i form av fete deler og penger.

60 000 høres ut som en fornuftig pris på en 316 -98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tror ikke 60 er så ille egentlig. jeg hadde en 320 96mod touring og faktisk nøyakti samme skader nesten bare litt mer hevy men fikk tilbake 103000 med at de tok over bilen. den ahdde godt 120000km og hadde d meste av utstyr. dette var under brua der mot oslo da. polti tok lappen på stede i 1 mnd før jeg fikk den tilbake, de må alti klare å bevise at du har gjort no uforsvarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...