Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det var bolten nede på demperen som hadde gådd litt opp, av en eller annen grunn.. fikk skrudd den til, og siden har jeg ikke hørt èn eneste lyd :D

La meg gjette. Du stramma ikke til etter at du senka bilen ned på hjulene igjen?

Godt at det løste seg da. :wink:

Skrevet

i stedet for å lage ny tråd spør jeg bare her..

Jeg har rakklelyd i demperen bak, antageligvis foringa som er gåen som snakk på før her, jeg har kjørt med dette snart 2 uker, er det fare for att noe mer er ødelagt som jeg burde bytte da? skal forhåpentligvis bytte i helga hvis den nye foringa kommer.

Skrevet
i stedet for å lage ny tråd spør jeg bare her..

Jeg har rakklelyd i demperen bak, antageligvis foringa som er gåen som snakk på før her, jeg har kjørt med dette snart 2 uker, er det fare for att noe mer er ødelagt som jeg burde bytte da? skal forhåpentligvis bytte i helga hvis den nye foringa kommer.

Ikke noe problem å kjøre på dette ei lita stund. du har bare ufattelig dårlig demping 8)

Skrevet

vell, på compacten jeg hadde kom hele foringen (med demper) på besøk igjennom dempertårnet, det var ikke noe gøy og kjøre med, så bytt det så fort som mulig, er jo gjort på en liten time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...