BimmerKing Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Patrick B og oyvin: Les denne, og gjett hvor den er sakset fra : Er du IKKE potensiell kjøper av det som selges eller ikke svarer konstruktivt på spørsmål som har dukket opp, så lar du være å legge inn innlegg!Om du synes det som selges er pent eller ikke, for dyrt, etc., er vi ikke interessert i å høre. Det er opp til eventuell kjøper å vurdere! Diskutere hvor pen/stygg en bil er har vi andre kategorier for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Patrick B og oyvin:Les denne, og gjett hvor den er sakset fra : Er du IKKE potensiell kjøper av det som selges eller ikke svarer konstruktivt på spørsmål som har dukket opp, så lar du være å legge inn innlegg!Om du synes det som selges er pent eller ikke, for dyrt, etc., er vi ikke interessert i å høre. Det er opp til eventuell kjøper å vurdere! Diskutere hvor pen/stygg en bil er har vi andre kategorier for. jeg vet jeg vet jeg vet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2007 Patrick B og oyvin:Les denne, og gjett hvor den er sakset fra : Er du IKKE potensiell kjøper av det som selges eller ikke svarer konstruktivt på spørsmål som har dukket opp, så lar du være å legge inn innlegg!Om du synes det som selges er pent eller ikke, for dyrt, etc., er vi ikke interessert i å høre. Det er opp til eventuell kjøper å vurdere! Diskutere hvor pen/stygg en bil er har vi andre kategorier for. jeg vet jeg vet jeg vet.... Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2007 NY PRIS: 75 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 kan vurdere å legge inn ett bud på 40k. så sant den er rustfri og du betaler om.reg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2007 kan vurdere å legge inn ett bud på 40k. så sant den er rustfri og du betaler om.reg.... å etterpå sleike mæ i ræva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 skal du sørover noen gang i sommer a? østfold her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 kan vurdere å legge inn ett bud på 40k. så sant den er rustfri og du betaler om.reg.... å etterpå sleike mæ i ræva? trengs ikke det, du kan tørke deg selv med den prislappen din;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2007 kan vurdere å legge inn ett bud på 40k. så sant den er rustfri og du betaler om.reg.... å etterpå sleike mæ i ræva? trengs ikke det, du kan tørke deg selv med den prislappen din;) Kan jeg godt gjøre når du gir meg 75K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2007 skal du sørover noen gang i sommer a? østfold her.. Nei desverre.... Men det går jo fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Litt stiv pris kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 bump bump Første som kommer med 70 lapper blir en stolt eier av en fet bimmer som ingen andre har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 bump bump Første som kommer med 70 lapper blir en stolt eier av en fet bimmer som ingen andre har prøv finn.no... der er det er mye bredere marked enn bimmers og autodb. man trenger 2 viktige faktorer for å selge en bil. 1: en fin bil 2: en aktuell pris. uten å gå mer innpå det så mangler det litt av begge... og forresten... en seriøs selger overgår det andre... at man ber andre om å sleike seg her og der fungerer som regel ikke... egentlig pleier jeg å ignorere slike salgsannonser, men her er det ingen "pen" utvikling... lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 tror det er på tide at moderatorene kommer inn og rydder litt i denne tråden her jeg. Man prøver jo tross alt å selge noe her, og folk skremmer vekk potensielle kjøpere. Er en grunn til at vi har regler. Er dette en modda "monster-front" du har på? isåfall kom den seg betraktlig med bare et par små inngrep. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Er dette en modda "monster-front" du har på? isåfall kom den seg betraktlig med bare et par små inngrep. Ser nå at det ikke er det. så ikke bildene på autodb i sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg