bmw-m-power Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 denne bilen ble idag solgt til deim her på forumet, så denne tråden kan bare slettes!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m-power Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m-power Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 ingen som kunne tenkt seg en strøken bil å cruisa rundt i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Meget pen bil, men lå ikke den til salgs for noen mnd siden? Var det du som prøvde å selge da også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 PEN bil ! Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... hlight=318 Noen spesiell grunn til at den selges videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m-power Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Det var forrige eier!! har ikke spesielt lyst til å selge denne, men pga skal begynne jobbe i oslo så vil jeg selge denne! har ikke så jævli lyst til å ha denne stående der! så der fikk du svar på de! bilen er utrolig nydelig, hver gang jeg ser den så kjenner jeg en følelse inni meg som sier at jeg ikke skal selge denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 hvor bevegelig er den prisen der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m-power Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Pent lite! men kan bare komme med bud, selger ikke for hvilken som helst pris uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m-power Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 evt bud kan sendes på pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Meget pen bil du har, med flotte felger! Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
er1k Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Bare sånn generelt, er ikke det veldig dyrt for en så gammel bil? '93 modell til nesten 100.000. Ikke spesielt rettet til deg som selger, men ser disse bilene ligger på rundt denne prisen.. Beklager så mye visst eg ødelegger tråden din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Det er jo gull:) Og viss folk ikke vill betale det han skal ha er det jo bare og ligge unna og holde kjeft! Utrolig pen bil, tror du får det du betaler for her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m-power Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2007 solgt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg