helgeb Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 har akkurat skiftet til m50 innsug på min 528iat, har lest at noe av bunndraget forsvinner mens effektøkningen kommer fra ca.4500o/min og oppover,har ikke målt forskjellen men tror i grunn min bil har blitt mye tregere i akselerasjon, så er det noen som har erfaring med remapping/chip med sånt innsug, om jeg da får en reell effektøkning??
Haug530D Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 har akkurat skiftet til m50 innsug på min 528iat, har lest at noe av bunndraget forsvinner mens effektøkningen kommer fra ca.4500o/min og oppover,har ikke målt forskjellen men tror i grunn min bil har blitt mye tregere i akselerasjon, så er det noen som har erfaring med remapping/chip med sånt innsug, om jeg da får en reell effektøkning?? Større gasspjeld hjelper også på, da får du bedre aks.
helgeb Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 fra hvilke modell bruker man da? det som sitter originalt er på 65mm
Haug530D Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 fra hvilke modell bruker man da? det som sitter originalt er på 65mm Det vet jeg ikke, men ta ett søk i google etter Alpina527 og spør han, han kan visst dette med å skifte manifold på 323,328,523 og 528
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå