Gå til innhold

div spm om 535 e-34 lurer på mye rart:D

vegsir
 Share

Anbefalte innlegg

ok får stikke å kjøpe et senere i dag da kanskje. men lmm sitter jo omtrent midt oppå motoren. og jeg så en som hadde fiksa på bilen sin. hadde fått tak i et rør og flytta filteret ned forran lykta. burde jeg og prøve på noe slikt? og så prøve å skjerme litt mot varmen fra motoren?

går det forresten ann å fjerne bakerste potten, eller noe slikt for å få enda mere lyd?

tenkte på noe all av denne. http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=1070734839&n=1246111579&pn=-1962736054 vet ikke om det blir så veldig mye mere lyd, men den er jo i hvertfall veldig mye tøffere enn de to sugerørene som stikker ut nå 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok får stikke å kjøpe et senere i dag da kanskje. men lmm sitter jo omtrent midt oppå motoren. og jeg så en som hadde fiksa på bilen sin. hadde fått tak i et rør og flytta filteret ned forran lykta. burde jeg og prøve på noe slikt? og så prøve å skjerme litt mot varmen fra motoren?

Det er sikkert ikke plass til å ha det rett over motoren engang.. Mobilsentrum har bend og koblinger som passer til en rimelig penge.

Foran lykta tror jeg blir litt vel langt frem, prøv heller bak lykta.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert ikke plass til å ha det rett over motoren engang.. Mobilsentrum har bend og koblinger som passer til en rimelig penge.

Foran lykta tror jeg blir litt vel langt frem, prøv heller bak lykta.. ;)

hehe mente fram til bak lykta. var å bestilte på autopower i dag. fikk med alt jeg trengte til å flytte frem filteret. og en slange som skal legges frem under radiatoren så den får kald luft. gleder meg :D får det sannsynligvis til torsdag eller fredag. men det som er litt rart er at jeg spurte om de hadde powerfilter til den i vår en gang. og da begynte han jeg snakket med å bable om at jeg måtte lage til en masse greier for å få filteret frem, og så har de et ferdig kit :shock: var jo derfor jeg ikke kjøpte det den gangen.

her er forresten en anvisning for åssen det skal festes:http://www.kandn.com/instructions/57-0130-1.pdf

tusen takk for svar! men ingen som vet det me effektannlegg? kunne få bakpotta(som vel er det som hjelper mest med lyden for 4500 ca. fryktelig dyrt. tenkte å se litt om det går og koble av bakpotta som er på nå, og bara ha et rør med endestuss på. hvis jeg ikke får nok lyd nå altså. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir akkurat passelig med lyd med orginal anlegg...iallefall etter min smak... ;) blir vel litt dumt om det bråker som om der er 800hester... ;)

sant det :roll: hadde en scoprio 2.4v6er som jordebil, etterhvert forsvatn det meste av eksosen. ble rimelig tøff lyd i den syntes nå jeg i hvertfall. var et par naboer som lurte på hva vi drev med 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir akkurat passelig med lyd med orginal anlegg...iallefall etter min smak... ;) blir vel litt dumt om det bråker som om der er 800hester... ;)

sant det :roll: hadde en scoprio 2.4v6er som jordebil, etterhvert forsvatn det meste av eksosen. ble rimelig tøff lyd i den syntes nå jeg i hvertfall. var et par naboer som lurte på hva vi drev med 8)

je hadde 2,3 v6 sierra på fri eksos ved girkassa, JAAAA.. DET BRÅKA!!

naboen klaga over kjøringa, dem bor 3 km unna meg.... sier litt om åssen den jordebilen bråka, det peip i øra etter kjøring. Jordebil er gromt ass, je kjører mest i skauen da, der ere artig.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

je hadde 2,3 v6 sierra på fri eksos ved girkassa, JAAAA.. DET BRÅKA!!

naboen klaga over kjøringa, dem bor 3 km unna meg.... sier litt om åssen den jordebilen bråka, det peip i øra etter kjøring. Jordebil er gromt ass, je kjører mest i skauen da, der ere artig.

:wink:

var ikke akkurat noe klaging på oss da :roll: bare en nabo som gikk på samme skolen som jeg kom bort il meg: du ****** er det du som driver å kjører rundt me den hvite bilen på jordet å bråker slik.

ja men den er ødelagt nå da så blir ikke så mye kjøring.

nei bare syntes det så så gøy ut, var nesten så jeg gikk bort å spurte om å få prøve.

er ei dame det er snakk om her :shock:

men jeg tenkte litt på sånn stab-stag, eller den saken som man setter mellom støtdempertårna. har det noe for seg på min bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka va prisen på de kittet du kjøpte 8)

1290. syntes ikke det var så galt egentlig. med tanke på at det er kn. og jeg fikk med alt jeg trengte. kamerat kjøpte kun filter bsr og betalte 900. var til saab da :oops:

har enda et spm her. så slipper jeg å lage så mange topicer. bytta skive,klosser og kalipter på venstresiden bak, og i dag så skulle jeg ta høyre. men siden jeg var så dum at jeg ikke hadde sjekket skiva. så så jeg den var slitt også. og jeg har litt hastverk, så lurte på om det gjør noe å ha forskjellige skiver? er original på andre siden, men må bestille og da har jeg den sikkert ikke før i midten av neste uke. men er rimelig sikker på at de har inne på ksh her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva du gjør, ikke fjern bakerste potta.

Det høres ikke ut som 800hk, det høres ut som et vrak med frieksos.

Om du skal fjærne noe er det midtpotta/kat eller bytte til en åpnere potte bakerst. Aldri uten bakpotte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva du gjør, ikke fjern bakerste potta.

Det høres ikke ut som 800hk, det høres ut som et vrak med frieksos.

Om du skal fjærne noe er det midtpotta/kat eller bytte til en åpnere potte bakerst. Aldri uten bakpotte!!

nei var vel egentlig det burde ha tenkte meg. men kikkal itt på det i dag. og det ser ut til at det er sveiset mellom bakerste og midterste potte. så må bytte hele driden i så fåll. :( noen som vet om norske nettsteder/butikker som selger billige effektannlegg?

kikka også litt på det der med monteringa av powerfilter i dag. er jo ikke noen måte jeg kan få lagt den slangen til kaldluft ut under radiatoren. er jo helt stengt under der :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...