Analex Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bg320 Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Sånnein vil eg ha:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 helt rått jo! men syns de kunne gjort en bedre jobb med å f bilde til å passe bedre! ellers var det helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 sykt kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Konge det der ja.. Men kunne ha gjort skjermen noen hakk bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 En sånn kan ikke være billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 sinnsykt tøft da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Tøffere å kjøre på ekte vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Så kult ut, noen som ser hvilket spill de bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Tøffere å kjøre på ekte vel.. Men så kan man jo kjøre så hardt man vil uten å være redd for å drepe seg ved utforkjøringer, og heller ikke andre, man trenger ikke være redd for å ødelegge bilen og ja Eneste bekymringer da er jo at simulatoren skal takke for seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Hvordan hadde dem kobla det opp? Så jo at han brukte rattet å svinge med,giring og sikkert pedaler.. Bremselyset ble tent og greier, var jo rått det der, det der måtte jo ha blitt det nærmeste jeg hadde kommet å kjøre en M3,hehe (vis jeg hadde fått prøvd en slik en da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Så kult ut, noen som ser hvilket spill de bruker? ser ut som forza motosport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Rått! Så morsom ut den bilen der ja... Så jeg rett når jeg så at den gikk rundt 150km/t i andre gir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Rått! Så morsom ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå