[space] Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Er det noen triks for å finne ut hvilket dekk som trenger å avbalanseres? Har en vibrasjon i bilen nå. Merker det ikke spesielt på rattet, men nakkestøtta på passasjersiden vibrerer litt. Får vel se etter om noen lodd har falt av, men hva annet enn det kan man gjøre? Er vel billigere å få avbalansert ett dekk enn å sjekke alle 4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Du må nok ha dekkene på en avbalanseringsmaskin. Er ikke så lett å se hvor problemet er, så sant det ikke er en stor skade/skjevhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 det skoester snart ingen tig å balansere dekk da Så ta alle fire du for da er du i alle fall siker =) kanje di tar 100 kr deke men da må du ha skrud dem av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 noen som har erfaring på hvor de gjør slikt billigst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Ja, men vil du betale minst mulig eller vil du at det skal bli bra? Min erfaring er at de fleste som gjør dette slurver noe utrolig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 ok. Trodde det var basiskunnskap på et dekkverksted Jeg vil selvfølgelig ha det så bra som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Kunnskap på et dekkverksted? Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Di har spesial masjiner som sier kor mye lud du skal ha på akurat den og den plasen.. Far til den biligste dekk forhandlere i nærheten så spør du hva han vill ha for å balansere.. spør gjerne på flere plaser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Jeg avbalanserte mine fremdekk før jeg dro på ferie. De tok 100 kr dekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå