The StigMeister Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 Ikke vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 Hvis du sender meg nummeret ditt på PM,så kan jeg sende deg en video når jeg tester! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Bruker stoppeklokke.. 7,8 sek! Det er jo ikke mulig?? Har prøvd flere ganger.. og havner på rundt det samme hver gang.. kansje bilen min er en 325? Da henger du på z3'en min hvis jeg er litt sløv med giringa. Kommer du til Drammen så kan vi prøve? Målinga er neppe veldig nøyaktig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Bruker stoppeklokke.. 7,8 sek! Det er jo ikke mulig?? Har prøvd flere ganger.. og havner på rundt det samme hver gang.. kansje bilen min er en 325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Det er vel mulig å sjekke et eller annet nr på motor for så å sjekke om det er en 2.0 eller 2.5 liters motor?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 Målingen må vel være helt bak mål Men har det på video.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 MEN, dette er ingen skrytetråd.. skulle bare høre om den virkelig var så kjapp ifra 0-100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Legg videon opp på nettet da så vi kan se. last opp på www.photobucket.com eller tilsvarende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 Hvordan funker det photobucket greiene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Ganske enkelt, registrer en bruker, og når du er inne ser du det upload greiene når du er inne på my album, så trykker du video der, så browse -> finn filmen, så upload. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 Nå har jeg laga meg konto på photobucket.. hva nå`a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Som jeg sa, inne på albumet ditt, som nå er tomt, sr du det står upload midt i skjermen ganske langt oppe, den står så du kan laste opp bilder, trykker du like ved siden av over står det video, du tar browse, leter deg fram til film filen på harddisken, så trykker du upload og når den har lasta opp tryker du på den og tar web adressa til den å limer inn her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 Funker det? Ser at den teller nedover da, ifra 14.. Er veldig dårlig kvalitet ,tatt me mob! De som har 320 vet at man får ca 85 i 2. giret.. http://s209.photobucket.com/albums/bb47 ... 9e343e.flv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Funker det? Ser at den teller nedover da, ifra 14.. Er veldig dårlig kvalitet ,tatt me mob! De som har 320 vet at man får ca 85 i 2. giret.. http://s209.photobucket.com/albums/bb47 ... ction=view¤t=be1dc9fe.flv Fikk ikke linken til å fungere. Brukte denne. http://s209.photobucket.com/albums/bb47 ... 9e343e.flv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 Hvordan greide du å få den frem da? HER er vertfall linken: http://s209.photobucket.com/albums/bb47 ... 9e343e.flv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå