morten_2 Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 lurte på om noen bmw kjennere veit om det er standardutstyr med dørlåsvarmer på e36 320 coupe? hvordan finne ut om bilen har det hvis det ikke er standard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 1: Du låser døren og holder 10-15 sekunder på håndtaket på utsiden, da burde det vel bli varme i låsen (troor jeg) 2: Av med dørtrekk for å se om det er noe elektrisk i nærheten av låsen som ikke er til elektriskee vinduer, speil etc.. Om det er standard har jeg ikke peiling på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Nei er nok ikke standard..! Hva er egentlig standard på en bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ConCon Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Er ikke standard! Jeg har det på min... er veldig lett å finne ut om du har... når bilen er låst løfter du bare på førerhåndtaket... hvis coupelysene slår seg på, har du dørlåsvarmer. I tillegg skal man høre et lite mikroskopisk tikk... En kompis av meg har Ikke dette på sin, og der lyser det heller ikke når man løfter på håndtaket ved låst bil... Standard på eldre E36 er vel sentrallås, servo, el speil og ABS bremser + noe annet småttri som høydejusterbart nærlys... 93 modellen fikk airbag på førersiden som standard, og 95 modellen på passasjersiden i tillegg. Lyktespylere er også standard på E36 om den er kjøpt ny i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_2 Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 er dette noe sånn som kan ryke fort, dårlige greier? hvor sitter teknikken over det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ConCon Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Jeg brukte det i vinter, og det fungerer faktisk veldig bra Bare å holde oppe håndtaket i ca 10 til 20 sekunder helt til nøkkelen glir lett inn. Har ikke hatt noen problemer med det. Men leste om en her som hadde slik, og på hans bil så hang den seg opp slik at den sto på hele tiden og tappet ut batteriet... så er vel ikke bare fryd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_2 Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 sitter du inne med oversikt over hva bmw kaller dette for noe i instruksjonsboka? har lett der, finner ikke noe. evnt. utstyrskoden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 sitter du inne med oversikt over hva bmw kaller dette for noe i instruksjonsboka?har lett der, finner ikke noe. evnt. utstyrskoden? Hvis du har dette på bilen din, så vil du høre ett lite klikk når du løfter opp dørhåndtaket. I tillegg så skal kupelyset slå seg på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Türschlussheissung heter det på tysk. Vet ikke i instruksjonsboka, men står ihvertfall i oversikten over sikringer. Når du holder håndtaket oppe, så blir jo låsen VARM også etterhvert (kjenn med fingeren). Det er nok den enkleste måten å finne ut om det virker.. Det var jeg som hadde problemer ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Da fant jeg ut at min har dørlåsvarmer ja.. Brant meg på låsen i ste da jeg skulle ut å hente noe i bilen. Den har tydeligvis stått på i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå