Gå til innhold

SLETT

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takker takker! har begynt å ta av listene å aveise hulla + sparkle igjen.. skifte skjermer til uten blinklys hull pga. har fått m3 speil med blink.. syns det er litt fancy er fremdeles på jakt etter 325i motor og Rieger GTS skirt viss noen har er det bare å brøle ifra =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Endelig er jula over... har fått et nytt camera og endel deler til bilen FKS. 88mod 325i motor som har gått 180.000km med diff understell forran og bak alt det jeg trenger til ombygging blir veldig bra når alle delene blir vasket og pusset ned å gjøres ordentlig med riktig lakk og behandling det trenger...

nå føler jeg alt går etter skjema! så er det bare lakering og felgene + GTS skirta igjen så er vi klare for sommeren :headbang:

har vert litt slapp med bilder i det siste pga. gåent cam.. men det kommer flere bilder nå etter nyttår :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det siste bildet ditt:

Håper ikke du har limt fast bakrutesenkeren din eller noe, for den var sabla skeiv! :D

Ta å form den bakvingen din litt så den ikke ser så smilende ut også. :)

Husk å ikke la den være full av snø heller på vinteren, hvis bilen brukes lite fordi den da plutselig ser veldig fort smilende ut bakfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. nei har ikke limt den fast enda.. det var veldig dårlig passform på den.. så får ny i posten etter vert... har heller ikke monter hekk spileren på enda venter på en bakluke av en her på forumet.. bilen blir ikke brukt om vinteren står i garasjen å blir skrudd på hehe... men åssen retter jeg opp sen spoileren??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det mye komentarer fra "orginalpolitiet :police: " her, sikkert derfor han la ned tråden sin også! Ikke alle som har samme meninger her.

Nå vet ikke jeg hvorfor han la ned tråden sin, men får håpe du tar den opp igjen Reedline og gi oss flere bilder og skriv om framgangen :)

Jeg synst det er kjekkt og kikke her på bimmers og følge med på prosjekter som folk driver med, gir inspirasjon på flere måter til og ikke gi opp og begynne eller fortsette med sitt eget.

Hadde vel vært litt dumt om alle prosjekter skulle følge orginalpolitiets standarder :rompe: , nå er det så mange som kjører m-tech stilen synst det er vel og bra at det er noen som skiller seg ut og holder gode gamle rieger stylingen vedlike! :D

Stå på Reedline! tror de fleste her blir misunlige når den står ferdig \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...