Annesh Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 ønsker å kjøpe en instrumentboks til en 92 mod 520 e34. elektronisk, ikke mekanisk. den bør være i grei stand( optimalt lys osv) - ikke hakkete nål osv osv osv osv . . . send en mail dersom noen skulle hatt no sånt til overs og evnt pris og bilder. schjerven_28@hotmail.com hilsen Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Hei. Jeg har speedometer fra M5(300km/t) til salgs som er i orden. Det er kanskje litt overkill til 520, men det er til salgs for 1.500 kr. Ser nå at du har en touring. Vet ikke om det passer da. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annesh Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 ja jeg tror det, men takk for at du tok deg tid til å si no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Hei igjen. Hvis du ikke får respons så skal jeg til Østerrike og Tyskland til uken og kommer hjem 1. aug. Kan skaffe et speedometer til deg da. Har en bekjent som har mye deler til E34 og E32. Ca 800-1000 kr. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå