Gå til innhold

318iS m-tech selges!!


ReiRud
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heisan der.. manifolden til turbo til 4eren hvor fikk du tak i sånt? :)

lagde selv...etter leting opp og ned, hit og dit på nettet... men de finnes ja, til 7-8000 pr.stk!

skudd i blinde kanskje men du hadde vel ikke hatt muligheten til å lage en til? mot å få penger for det såklart. kan forstå om du ikke vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan der.. manifolden til turbo til 4eren hvor fikk du tak i sånt? :)

lagde selv...etter leting opp og ned, hit og dit på nettet... men de finnes ja, til 7-8000 pr.stk!

skudd i blinde kanskje men du hadde vel ikke hatt muligheten til å lage en til? mot å få penger for det såklart. kan forstå om du ikke vil

heh...tja, det er nok mer som et skudd i blinde det ja.. :/ er det i eller iS du har da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan der.. manifolden til turbo til 4eren hvor fikk du tak i sånt? :)

lagde selv...etter leting opp og ned, hit og dit på nettet... men de finnes ja, til 7-8000 pr.stk!

skudd i blinde kanskje men du hadde vel ikke hatt muligheten til å lage en til? mot å få penger for det såklart. kan forstå om du ikke vil

heh...tja, det er nok mer som et skudd i blinde det ja.. :/ er det i eller iS du har da??

har en 318i

kunne du tenkt deg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke så veldig lyst...helt ærlig...men passer ikke manifolden ifra diesel på 318i 8v da??

kan jo kjøpe bilen min så slipper du å montere turbo osv selv :)

du er litt sånn smart du hehe :) at jeg ikke har tenkt på det før... er ikke sikker på om den passer nei, men det er hvertfall noe å tenke på.

må da vel kunne gå an å få tak i ganske lett det vel

skjønner at du ikke har lyst til å lage. det hadde bare vært moro om du hadde kunnet gjøre det. men skal sjekke det med TD motoren først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
heisan der.. manifolden til turbo til 4eren hvor fikk du tak i sånt? :)

Litt OT men jeg har disse jeg koster 3500kr

men er den som m52 manifoilene dine så krever de vel litt sveising etter hvært! har studert en slik og den var jo tynn som sigarettpapir! :wink:

Mulig det.. siggarettpapir er jo litt å ta i da, :lol: får jo litt hva du betaler for m50 manifolden tar jeg ikke mere enn 1500-1800kr for, etter det jeg veit er det ingen som selger disse billigere. Men dette har gått greit så langt

Har fått en tilbakemelding der den har sprekt, men er jo mange roller som spiller inn i bilde der.. feil blanding osv.

Han fikk ny med en gang han ikke noe problem, så skulle det skje så får man en ny en :)

De til m42 er fra tyskland en helt annen produsent, mulig de er tykkere dette skal jeg sjekke på mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
heisan der.. manifolden til turbo til 4eren hvor fikk du tak i sånt? :)

lagde selv...etter leting opp og ned, hit og dit på nettet... men de finnes ja, til 7-8000 pr.stk!

Jeg har ET problem ang turbo bygg på e30 318is... det er eksosen, jeg har ikke no lyst til å kjøpe no ferdig, det blir så dyrt... men sveiset du fra bunnen av eller brukte du den originale manifolden?

Jeg prøvde å snu den så flensen havnet opp å frem men da kræsjer den med hjulbuen så må evt. varme og bøye innover...

Men er veldig åpen for forslag på hvordan jeg kan gjøre det:idea:

Supertouring :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turbo`èn min ligger på siden av motoren under liksom...turbo`en henger rett bak motorfeste sånn at luft inn til turbo går imellom travers og motorfeste...ingen problemer hvis man bruker tiden ;)

er hjemmebygd fra bunn av ja...prøvde med å sveise om den orginale først...men den var så tynn, så det ble skikkelig rør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...