ReiRud Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 ok flotte greier takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2007 opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 bumpibump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 http://img239.imageshack.us/my.php?image=hsidegd0.jpg http://img239.imageshack.us/my.php?image=flottfe7.jpg flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet November 5, 2007 Forfatter Share Skrevet November 5, 2007 pris via på til seriøst interisserte... antiloop du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet November 13, 2007 Forfatter Share Skrevet November 13, 2007 er Eibach understell på bilen forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkaill Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 Og dette er selvfølgelig godkjent i vognkort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 Og dette er selvfølgelig godkjent i vognkort? jeg tør vel ikke å kjøre på BT for å godkjenne et senkesett når jeg har turbo på...går greit uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 hvor mye skal du ha for bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 ønsker nå bud på bilen...seriøse sådan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 denne blir nå påkostet stålbremseslanger, ny clutch, nye bremseskiver foran og bak + klosser, nye felger (se link) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... otohosting nye pakninger foran på motor, olje og filter... med/uten turbo vurderes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2008 har solgt turboen, så nå er det orginal motor med chippet hjerne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jushe Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Voldsomt så dyre de is`ene blir med litt plastikk og en snurre En turbobil som ikke er godkjent burde ligge lavere i pris enn en originalbil Faktisk enig med deg jeg mr. Når en kjøper skal ha en bil med en ettermontert turbo. så har han jo ingen garanti for hvordan det er gjort. så sant man ikke har kvitteringer fra verksted eller noe? Jeg hadde hvertfall gitt mye mere for en is, UTEN turbo, enn en med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg