Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:)

Fant idag ut at radiatoren min ikke var helt tett, så jeg tenkte jeg skulle prøve å fylle på litt radiatortett. Men hvor skal jeg fylle det på? Jeg vet at radiatortetten helst skal fylles rett på radiatoren, men jeg finner ikke noe lokk som går rett på radiatoren, så hvordan gjør jeg det?

mvh Morten :)

Skrevet

Da fyller du i ekspansjons tanken,og starter opp så det får sirkulere litt.Forøvrig,så gjør kanel tilnærmet samme nytte som radiator-tetting.

Skrevet

Radiator tett og kanel og mye annet rart fungerer stort sett veldig greit, det tetter... ofte tetter det ALT.... det er fint.. når du må bytte kuperegister og spyle hele pakka pluss at det kan legge seg her og der hvor det er trangt i motoren din og gir deg generellt dårligere kjøling..

nei... les over.. bytt radiator

Skrevet

enig... radiatortett og kanel ol. funker fint når man står langt på vidda med vannlekk, men er bare siste utvei. blir plaget i ettertid.

Skrevet

I nøden når jeg har brukt kanel,så har jeg brukt omtrent ei te-skje.Kan fort lukte litt grøt av bilen når man tar av lokket til kjølesystemet men.

• 5 weeks later...
Skrevet

Har en radiatortett fra CRC som jeg tenkte jeg sku prøve for å muligens slippe et toppakningsbytte.

Men det står at den ikke skal brukes på radiator med innebygget filter.

Noen som vet om det er innebygget filter på radiatoren til E36 1992 325i?

Takker for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...