Gå til innhold

Tull med baklyker e36

snes
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Venstre lykt lyser bare i midten av lykten, høyre lykt lyser bare til høyre i lykten. Slik har det vært siden jeg monterte de. Pærene er hele. Rygge- og bremselys fungerer normalt.

Er det noen som skjønner seg på dette? Koblingen skal jo være idiotsikker.

cimg1227jd4.jpg

Shot with EX-S770 at 2007-07-10

snes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koed, men akkurat samme lyktene. fulgte med et koblingsskjema, men det så ut til at alle ledningene var koblet rett. Sjekk om alle ledningene er intakte. Kan hende du må lodde litt

Det kan umulig være nødvendig å lodde ledninger på nye lykter`?!

Er forresten FK.

snes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

Fortsatt liv i gamle tråden ja...

Ringte til GS angående lyktene. De visste om problemet og refererte til et koblingsskjema som fulgte med lyktene. Det står at jeg skal koble de to grønne ledningene til "wirebox". Det er ingen løse ledninger og de grønne ledningene er koblet... Blir ikke klokere jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er for dårlig, at man må endre på systemet for at lyktene skal fungere til din bil er tåpelig.. Men som det blir sagt her, så ser det ut som du må koble om diverse kabler for å få det til å fungere ordentlig.

Merkelig... Det er vel noe i det folk sier om FK....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig spør du meg. Kjøper jeg lykter til e30 så forventer jeg at disse er plug and play om det så ikke står oppført at " obs. her må det kobles om for at det skal fungere ordentlig, koblingsskjema medfølger" Er tydelig at koblingsskjema du fikk med (pluss andre) er for dårlig elelr rett å slett feil siden det ikke går ann å følge dette. (For man da får inntrykk av at det er koblet rett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...