aUDUN` Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Som topic sier, hva kalles dette interiøret? Og er det Semsket skinn og stoff i midten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 M3 "vader" stoler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 Det er jeg klar over.. men så skal de hete noe mere enn det.. er jo mange forskjellige vader stoler. Alt etter hva slags stoff type det er. Og det er det jeg lurer på, hva heter denne stolen med eksakt dette stoffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Det vet jeg ikke, men du får iaf kjøpt det bla. her http://www.car-parts-mueller.de/ de kaller de bare M3 Alcantara. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Alcantara? Edit: var litt sein.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Det er Alcantara og det er ikke skinn. Alcantara er kunstig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 alcantara er jo ikke kunstig! er jo bare skinn på vranga noen fant ut det sko være mer eksklusivt...hmm...ikke vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Det er ikke skinn på vranga nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 er ikke alcantara det samme som "suade" i usa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Wikipedia er din venn! http://en.wikipedia.org/wiki/Alcantara_%28material%29 www.alcantara.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 er ikke alcantara det samme som "suade" i usa? Alcantara er et syntetisk stoff som "puster" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 learn something new everyday :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 alcantara er et syntetisk dritt stoff som samler skitt,slites fort og mister fasongen fort! skal iallefall aldri mere ha det i en bil! (er godt å sitte i da!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 alcantara er jo ikke kunstig! er jo bare skinn på vranga noen fant ut det sko være mer eksklusivt...hmm...ikke vet jeg. "skinn på vranga" er vel det samme som semsket skinn og kan kanskje kan minne litt om alcantara ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 true true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå