Gå til innhold

Den store miljøbomben, den norske bilen

[space]
 Share

Anbefalte innlegg

Uansett får man ikke bort biltrafikken, ikke alle jobber ved siden av der toget stopper heller. Da blir det enklere å bruke bil. Bygg bedre veier slik at man slipper å stange i kø, da sparer man miljøet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er ødelagt.

Rett og slett..

Håper noen klarer å få fingern ut av ræva og ordne opp.

Selv om de hadde økt prisen til 18 kr litern, så ville det vært billigere å kjørt til jobb herfra enn å hoppet på bussen, så hadde vært en idè og sette ned prisen der først.

Og er lite vits at Norge skal gå ifront som ett miljøland, og forvente at andre land skal følge etter. Norge er som kjent hovedstaden i Sverige de fleste plassene jeg har vært. Men for all del, SKVIS ut de siste få kronene den norske mann har igjen i lommeboka som han egentlig hadde tenkt han sku spare til ferien fordi noen IDIOTER av politkere trodde det hadde noen som helst betydning at Norge gikk ifront i denne miljøutviklingen.

Må nok ha ett større land til å gå ifront, så kan Norge følge på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så luta lei alt dette klimasnakket nå.. er jo mere in å være klimafantast enn biseksuell om dagen :) "Klimakonsert" er jo et fint ord...f.eks

Sant nok det Dr_S, men saken er at mange alltid har noe de skulle sagt, og da er slike tråder et fint sted for mange å slippe ut frustrasjonen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at jeg gir blaffen i miljøet og klimaet vårt. Men det blir så feil å gi bilistene all skyld. Enda mer feil blir det når politikernes løsning er å finne på nye avgifter eller øke de eksisterende. Ta f.eks rush-avgift. Det er vel slik at man lager en avgift på noe fordi man skal velge produktet bort eller begrense bruken. Hvordan skal man unngå rush-avgiften da? De fleste slutter jo på jobben til samme tid. Og unger må hentes i barnehagen til samme tid hver dag osv osv. Nei, skal bli godt med valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...