kristols Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Hvor i all verden har BMW henta stoffet til disse hen? kvaliteten er mildt sagt nedslående. Skuffende ass... Da jeg kjøpte doningen min for en tid tilbake, var det montert et jalla setetrekk i den. Reiv det av og fant ut at førersetet var det eneste med hull i, så tenkte jaja, det får jeg leve med. Burde nok ikke gjort det heller, for da jeg dreiv på å monterte 6x9 i hattehylla, satte jeg hånda nedi sitteputa på venstresiden bak, og merket at konsistensen på stoffet var en smule stiv. Ritsj sa det, og vips: et svært hull til. løsningen her må vel bli setetrekk? noen som har forslag? www.hts.no (bilextra forhandler dette) har noen kjempeflotte skreddersydde, men........de koster! 2600 ca for framsetene, nakkestøttebeskyttelse kommer i tillegg. blir no slikt som 6 lapper for hele kjerra. K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Til den prisen vil du få noen bra seter hos huggern. Ta en tur rundt til de i nærheten av deg, så er det sikkert noen som har noen som passer bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 kjøp deg heller brukt skinninteriør eller stoff.. for 6 lapper har du mye og velge i! sjekk bmwccn.no eller www.blocket.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Hvilke typer seter har du da? Mine sportsstoler i delskinn er iallefall er jeg iallefall kjempe fornøyd med kvaliteten både i skinn og stoff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå