Ellingsen B. Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Legges ut på nytt grunnet useriøs tidligere "kjøper". Import 2007, dokumentasjon, fahrzuegbrif,Dekrapapirer etc følger med. Avregistert om vinter i Tyskland - papirer på dette også. Mars 94modell 127.000km, nettopp byttet Castrol TWS olje/filter og bosch plugger EU-OK og neste EU er høst 2010! Bilen er avusblå med individual fullskinn interiør. Hel og pen i både lakk og interiør. Sonderausstattung Nr. Beschreibung 243 AIRBAG FUER BEIFAHRER 301 DIEBSTAHLWARNANLAGE MIT ZV 306 FERNBEDIENUNG FUER ZV/DWA 320 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL 354 GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE 423 FUSSMATTEN IN VELOURS 428 WARNDREIECK 440 NICHTRAUCHERPAKET 458 SITZVERSTELLUNG ELEKTR.FAHRER/BEIF. 473 ARMAUFLAGE VORN 498 KOPFSTUETZEN IM FOND 500 SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG 510 LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT 530 KLIMAANLAGE 540 GESCHWINDIGKEITSREGELUNG 554 BORDCOMPUTER 651 BMW Bavaria C Reverse 676 HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM 686 ANTENNENDIVERSITY 690 CASSETTENHALTERUNG 710 M LEDERLENKRAD 783 M SCHMIEDERAD DOPPELSPEICHENSTYL. 801 DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG 860 SEITLICHE BLINKLEUCHTEN VORN 900 ANERK. WEGFAHRSICHERUNG LT. AZT/TUEV Individualfahrzeugdaten Z1XX Polster Innenausstattung Volleder Nappa champagner Restliche Innenausstattung wie bei Volleder Nappa schwarz, Schl. Nr. 0318 I tillegg: Org M3 reservehjulsfelg 97 front er montert Nye M gulvmatter Ny M girkule med lys AC Schnitzer treinterør AC Schnizter tårnstag AC Schnitzer fahrwerk (Bilstein dempere med Schnitzer fjører) Scorpion STW catbak eksos kan medfølge (ikke montert) Green åpent luftfilter (orginal boks medfølger) Bra med mønster på dekkene. Continental bak og BF forran. Hvite lamper rundbaut (De orange medfølger) Noen mnd gammel Alpine CD-spiller med Ipod kontakt. Thight, behaglig og morsom bil som burde ses! Bensingjerrig tross stor motor. 0.78 på langkjøring. Selges inkl omreg. Dette er sjeldent pen E36 M3 med perfekt fargekombinasjon. Kan være vanskelig å nå på tlf til tider grunnet mye jobb, men send gjerne en mail til bjorn@puls-media.no KUN SERIØSE HENVENDELSER! bjorn@puls-media.no Tlf. 959 11 337 Selges hbo 249.000,- eller bytte mot kurrant bmw diesel/delbet. etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK_BMW Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Det var skuffende at salget ikke gikk. Min far (som er denne 'useriøse' kjøperen) var klar for å kjøpe bilen, og var svært imøtekommende når det gjaldt å kjøpe bilen. Det er synd at du velger å skylde på han, da han gjorde det han kunne for å gjøre salget enklest for deg. Bilen din er meget pen, uten tvil den peneste i Norge, og det var min far klar over også. Pengene var der fra første dag, og hadde du ordnet det som skulle ordnes innen den avtalte tid hadde du sittet med pengene allerede. Men sånn er det. Det er ikke altid slikt fungerer som man tror. Og det er sjeldent man treffer på en person som har pengene klare, spesielt i dette prissjiktet, og spesielt på slike biler som litt eldre M3'er. Dette kunne vært så enkelt for dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Ja, dette var interessant. Jeg er fortsatt interessert. Du er ikke villig til innbytte i en 325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Hmm. Eg og er int. Innbytte i ein E-46 318 Bjørn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Trenger diesel..:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Hmm. 1,9L er jo billig i drift.. Den er jo litt stilig å sjå på og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Det var skuffende at salget ikke gikk. Min far (som er denne 'useriøse' kjøperen) var klar for å kjøpe bilen, og var svært imøtekommende når det gjaldt å kjøpe bilen. Det er synd at du velger å skylde på han, da han gjorde det han kunne for å gjøre salget enklest for deg.Bilen din er meget pen, uten tvil den peneste i Norge, og det var min far klar over også. Pengene var der fra første dag, og hadde du ordnet det som skulle ordnes innen den avtalte tid hadde du sittet med pengene allerede. Men sånn er det. Det er ikke altid slikt fungerer som man tror. Og det er sjeldent man treffer på en person som har pengene klare, spesielt i dette prissjiktet, og spesielt på slike biler som litt eldre M3'er. Dette kunne vært så enkelt for dere begge! Hva er problemet da? Faren din har sikkert pengene enda og bilen er til salgs, løp og kjøp, ser jo super strøken ut som du selv også sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 hvordan kan denne gå på 0.78 på mila? bruker mindre enn en vanlig 320 da jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 M3 går relativt billig på langkjøring. Jeg har ikke målt min 3.2, men mener min gamle 3.0 var nede på rundt 0.8 hvis jeg kjørte pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 hvordan kan denne gå på 0.78 på mila? bruker mindre enn en vanlig 320 da jo Oppgitt i M3 brosjyren fra 1994 er 0.65 ved 90kmt og 0.79 ved 120kmt samt 1.3 på bykjøring. Ellers fikk jo også S50 motoren mye skryt pga dens snille forbruk. Selv ligger jeg på rundt 0.78 ved langkjøring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Det har vel noe og gjøre med at den har annen utvekling enn de mindre motorene? Hvis kan fortsatt har penger, hvorfor ikke bare kjøpe bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Har kjørt min 3.0 på 0.76 Trenger ikke og kjøre kjempe forsiktig for å klare det heller.. Meget pen M3, rart att dene ikke er solgt for lengst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Nå fikk jeg jaggu lyst på ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Denne skulle ikke jeg sett gitt. Utrolig irriterende, men må vel ty til fornuften da jeg er på utkikk etter hus/boplass for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 er det med den elendige fornuften... Selv får jeg oppstillingsplass i en trang bakgård nå, så det utelukker nok dessverre meg også for denne gang... Utrolig fin fargekombo på denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg