Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Får inn vann i bilen til dama, 02 E46. Når jeg oppdaga det var det kommet oppimot 4-5L i fotbrønnen bak førersetet. Finner ikke noen plass dette kan ha kommet inn, men alle 4 dørene er byttet for en ca 1mnd siden.

Vet noen om det er typiske plasser der vann kan komme inn i bilen under? har sett, men alle propper er på plass, det er ett plast deksel ca under pedalene, men ser ikke ut som om det kan komme inn der heller.

kan det feks komme inn skjørtene, kanalene, eller lignendes plasser? Hvor ligger forresten dreinet til AC?

Håper det er noen som kan hjelpe oss her :D Litt kjipt og kjefte på BMW salongen, hvis det ikke kommer fra dørene :wink:

Skrevet

Sjekk under dørpanelet på bakdøra. Sikkert innerdekselet mellom døra og dørpanelet som har løsna. Da renner vannet inn i dørken. Så de har sikkert ikke fått dette trekket skikkelig på. Så det er bare å klage.

Skrevet

hadde samme problem i min. var den plastikken inni døra som skal gjør den vanntett, som ikke var skikkelig festet. var passasjerdøra framme, og vann rant bak.

• 4 weeks later...
Skrevet

Heisann dere,

Har oppdaget samme problem. Det kommer vann inni bilen.

Jeg tror vannet kommer gjennom døren og renner inn i bilen i stedet for ut. Jeg skjønner ikke hvor problemet ligger, i døren eller i pakningen under døren.

Uansett, jeg skal på Stenshagen bil for å sjekke hvorvidt noen rustmerker kan tas på rustgarantien og vurderer å få dem til å fikste vannproblmet i samme rennet forutsatt at dette ikke blir så veldig dyrt.

Noen som har fått ordnet i dette problemet og vet hva det vil koste?

Skrevet

Jeg har fått fikset dette problemet. Desverre leverer jeg inn bilen min for 3 gang hos utbjoe auto på stord nå. Jeg hadde lekkasje i alle 4 dørene mine. Nå har jeg lekkasje i 2 av de. Dette blir forhåpentlig fikset nå mens jeg er på jobb de kommende 14 dagene. Lekkasje i E46 er et kjent problem, og feilen ligger ofte ved skumgummien som ligger mellom dekselet på døra og selve metallgodset på døra. Grunnen til at jeg har levert den inn så mange ganger er at de bruker feil type lim på døra. Prisen på å ikke gjøre det selv er drøye 7500 kroner. Hadde jeg hatt garasje hadde jeg nok fikset det selv =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...