e30 tic Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Skrevet Juli 11, 2007 hah, gå og legg deg du da....klart det hjelper.. faktisk ikke trøtt. kan ikke si jeg merja noen forskjell. eneste er at det ser bra ut. for å si det slik er eg overbevist om at orginalt stab stag bak hjelper mye mer enn en tårnstiver. men så er mange biler ekstremt myke, må si eg merka stoor forskjell på styre responsen på en cab når eg monterte stag mellom lenke armene fremme og tårn stiver.
mowz Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 jaja jeg merket i alle fall forskjell at bilen lå mye mer rett i bråe svinger. klart merka jo ikke noe før jeg kjørte litt fort i noen svinger..merker jo ikke noe ved helt vanlig kjøring. men merka det når jeg trykka på litt mer. men kanskje jeg er veldig følsom:) hehe
e30 tic Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Skrevet Juli 11, 2007 hah, gå og legg deg du da....klart det hjelper.. Les her: http://www.bmwccn.no/rogaland/strutbar.html hoho..endelig en med fakta.
bmwhans Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 jaja jeg merket i alle fall forskjell at bilen lå mye mer rett i bråe svinger. klart merka jo ikke noe før jeg kjørte litt fort i noen svinger..merker jo ikke noe ved helt vanlig kjøring. men merka det når jeg trykka på litt mer. men kanskje jeg er veldig følsom:) hehe etter jeg mista lappen har jeg ikke turt å trykke på så ille jeg man lærer får å si det sånn! men kan godt hende man kjenner det litt i krappe svinger fort. men har ikke merka så mye jeg. kan godt være du er veldig sensitive ja!
mowz Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 hehe, ja jeg synes det hjalp litt, men som sagt merker ikke ved helt vanlig kjøring. Ble litt flatere og midre understyrt i kjappe svinger siden ix'en er jo litt understyrt hvis ikke du gir på ekstra mye:) Men i alle fall synes det ser kulere ut og jeg er fornøyd jeg, selv om det var litt dårlig passform på det staget
Impreza RX Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 Monterte Tårnstag forran og bak i går. Merka ikke no forskell på normal kjøring gjennom svinger, men på Bane gjør det bilen mer understyrt med tårnstag forran(på Subaru), men nå har jeg jo bak også+ at BMW bakhjulstrekker er mere overstyrt en 4WD biler. Men Tårnstag hjelper betydelig mot sporing på ujevn veg. Stabbstag bak hjelper betydelig mot krenging og stivere fjærer/dempere.
Impreza RX Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 det var litt dårlig passform på det staget Måtte frem med "Rund fila" du også
mowz Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 neida, men fikk det til. Måtte bare flytte spylervæske slangene på innsiden av panseret på midten og stå på staget mens en annen stramma boltene:) da gikk det akkuratt:) Bilde: Shot with W810i at 2007-07-12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå