mAZE Skrevet Juli 12, 2007 Skrevet Juli 12, 2007 Ettersom vinteren sakte, men sikkert begynner å nærmere seg, og det begynner å bli for kaldt til å sparke dekk. Derfor er det kanskje på tide å finne på noe annet, og da er kanskje Bowling en aktivitet som kan være av interesse? Bowling1 ligger oppi Gjøvik, så møtestedet blir omtrent det samme. Vet ikke hva folket synes om dette jeg? Er det av interesse, så prøver vi å få til noe neste uke eller uka etter der. Og tar det da en gang i mnd gjennom vinteren. Andre aktiviter kan jo også være mulig å få til. Innspill ønskes.
vibra Skrevet Juli 12, 2007 Skrevet Juli 12, 2007 er med da og jeg! blir bra med ordentlig avtalt sted!
Stramvaier Skrevet Juli 12, 2007 Skrevet Juli 12, 2007 får desverre ikke kommet jeg. men kommer på treffene etterhvert bare jeg får flytta ræva mi oppover. så blir vi 2 stk med nypussa m3r da vet du MaZE. håper vi kan få til dette så dte blir mange bra treff utover sensommeren og høsten. før bilen igjen settes på vinterlagring
mAZE Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Skrevet Juli 12, 2007 Det er vel fast dette nå fremover. Så det blir mange treff det. Og når det blir kaldt er det jo bare å sette seg inn. Og jeg har BMW til vinterbil også jeg så.. Blir treff om vinteren også da. hehe...
Germanlook Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 Skal forsøke å dra meg ned dit jeg også.. er tross alt endel i byen og bor forøvrig midt i byen så Selv om frontleppa mi tok en liten smell igår så den fikk en sprekk nede ved Statoil, godt å ha en i reserve ja hihi
mAZE Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Skrevet Juli 13, 2007 Vi kommer nok inn i ei fin rytme på dette her ja. Så blir nok mange artige treff fremover. Blir bedre når vi begynner å kjenne igjen hverandre litt, og ikke bare bilene. Litt lettere å finne hverandre da.. hehehe...
Stramvaier Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 ja det er det ingen tvil om. blir fint å bli kjent med noen rundt gjøvik også. for jeg kjenner jo ingen der. så det blir bra
Bjørnar_ Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Hoi, rett og slett seint ute je, men er jeg ikke borte på ferie så kommer jeg ratt innom jeg også
ESveen Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Hey Maze! drar ned til Kapp i helga (20 - 22 juli) er det noe BMW å se da? bra dere har fiksa noe treff! kanskje dere får dratt til trondheim en dag og
Glenno Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Om dere skulle finne ut å reise treff nærmer hønefoss så ikke umulig jeg stikker en tur innom. Hvor grenser Oppland til Buskerud?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå