Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettersom vinteren sakte, men sikkert begynner å nærmere seg, og det begynner å bli for kaldt til å sparke dekk. Derfor er det kanskje på tide å finne på noe annet, og da er kanskje Bowling en aktivitet som kan være av interesse? Bowling1 ligger oppi Gjøvik, så møtestedet blir omtrent det samme.

Vet ikke hva folket synes om dette jeg?

Er det av interesse, så prøver vi å få til noe neste uke eller uka etter der. Og tar det da en gang i mnd gjennom vinteren. Andre aktiviter kan jo også være mulig å få til.

Innspill ønskes.

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

får desverre ikke kommet jeg. men kommer på treffene etterhvert bare jeg får flytta ræva mi oppover. så blir vi 2 stk med nypussa m3r da vet du MaZE.

håper vi kan få til dette så dte blir mange bra treff utover sensommeren og høsten. før bilen igjen settes på vinterlagring

Skrevet

Det er vel fast dette nå fremover. Så det blir mange treff det. Og når det blir kaldt er det jo bare å sette seg inn. Og jeg har BMW til vinterbil også jeg så.. :D Blir treff om vinteren også da. hehe...

Skrevet

Skal forsøke å dra meg ned dit jeg også.. er tross alt endel i byen og bor forøvrig midt i byen så ;)

Selv om frontleppa mi tok en liten smell igår så den fikk en sprekk nede ved Statoil, godt å ha en i reserve ja ;) hihi

Skrevet

Vi kommer nok inn i ei fin rytme på dette her ja. :) Så blir nok mange artige treff fremover. Blir bedre når vi begynner å kjenne igjen hverandre litt, og ikke bare bilene. Litt lettere å finne hverandre da.. hehehe...

Skrevet

Hey Maze! drar ned til Kapp i helga (20 - 22 juli) er det noe BMW å se da? :) bra dere har fiksa noe treff! kanskje dere får dratt til trondheim en dag og ;)

Skrevet

Om dere skulle finne ut å reise treff nærmer hønefoss så ikke umulig jeg stikker en tur innom. Hvor grenser Oppland til Buskerud?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...