Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer fint for meg i alle fall, go-kart er jo også aktuelt:D Og sladding på jordet er i aller høyeste grad aktuelt med min nyinnkjøpte Subaru Legacy-vintervrak ;P

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er med på sladding på jordet ja.. :) Kan jo evt ha med ny bilen (om det blir noen i vinter) å sladde litt med. hehe..

Er det ingen av dere som gidder å dra ut BMW`ne på vinterdagene da?

Tåler dem ikke snø? det gjør mine,derfor reiser jeg til LOSNA is bane

http://www.losna-isbane.tk

en gang i uka eller så ofte jeg har tid får å kjøre på en perfekt isbane under fine forhold

Bevis:) dårlig mobil film av E60 som koser seg på isen

th_Video001.jpg

http://smg.photobucket.com/albums/v626/ ... deo001.flv

Hadde vert STORSLAGENT om vi kunne fått til ett BMW treff på isen;)

Skrevet

Jeg har nettopp gått til innkjøp av isdekk, så E30n skal få kjørt seg i vinter den! Dog skulle den hatt 200hk til... hehe

Må helt klart ta en tur opp på Tretten og prøve ut detta vatnet :D

Et isbanetreff hadde vært kung!

Skrevet

men da får jeg rydde ut av arbeidsbilen å dra oppover gudbrandsdalen i vinter da! den tåler allefall snø! dårlig teknisk stand, så kan hende den blir igjen oppå der å.. hehe!

Skrevet

det ble desverre ikke noe bowling i går da det var kunn tre stk som meldte seg på. endte med at jeg og bjornar tok en tur på biltema på hamar og fitt sett et flott stykke i steden. hehe :lol:

Skrevet

Ja det var da veldig dårlig oppmøte i går ja.. Var på bowling jeg. Fikk aldri vite at det ikke ble noe. Heldigvis var det med ett par kompiser av meg.

Skrevet

akkurat det med oppmøte så er det ikkno fare med å ha annen vær uke om sommer'n.. vinter'n blir det kanskje litt anneledes.. en gang i måneden eller noe sånn, eller hva mener folket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...