Bjørnar_ Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Passer fint for meg i alle fall, go-kart er jo også aktuelt:D Og sladding på jordet er i aller høyeste grad aktuelt med min nyinnkjøpte Subaru Legacy-vintervrak ;P
Stramvaier Skrevet Oktober 5, 2007 Skrevet Oktober 5, 2007 listen for bowling kommende onsdag er hittil: Stramvaier (Terje Andre) Maze (Stian) Bjoernar(Bjørnar) så er bare å melde seg på ved å sende meg en pm med navn
mAZE Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2007 Kom igjen da folkens.. Nå må vi prøve å få igang noe.
E-30 big Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Er med på sladding på jordet ja.. Kan jo evt ha med ny bilen (om det blir noen i vinter) å sladde litt med. hehe.. Er det ingen av dere som gidder å dra ut BMW`ne på vinterdagene da? Tåler dem ikke snø? det gjør mine,derfor reiser jeg til LOSNA is bane http://www.losna-isbane.tk en gang i uka eller så ofte jeg har tid får å kjøre på en perfekt isbane under fine forhold Bevis:) dårlig mobil film av E60 som koser seg på isen http://smg.photobucket.com/albums/v626/ ... deo001.flv Hadde vert STORSLAGENT om vi kunne fått til ett BMW treff på isen;)
oddis Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Jeg har nettopp gått til innkjøp av isdekk, så E30n skal få kjørt seg i vinter den! Dog skulle den hatt 200hk til... hehe Må helt klart ta en tur opp på Tretten og prøve ut detta vatnet Et isbanetreff hadde vært kung!
Stramvaier Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 e28 min liker seg godt på vinterføret. men m3n liker seg kunn i garasjen den når det er snø ute. hehe
Maxxsonics Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 men da får jeg rydde ut av arbeidsbilen å dra oppover gudbrandsdalen i vinter da! den tåler allefall snø! dårlig teknisk stand, så kan hende den blir igjen oppå der å.. hehe!
Maxxsonics Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 mulig å få en stmningsrapport fra bowlinga fra ikveld? pga jobb så kunne jeg ikke komme ikveld!
Stramvaier Skrevet Oktober 11, 2007 Skrevet Oktober 11, 2007 det ble desverre ikke noe bowling i går da det var kunn tre stk som meldte seg på. endte med at jeg og bjornar tok en tur på biltema på hamar og fitt sett et flott stykke i steden. hehe
mAZE Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2007 Ja det var da veldig dårlig oppmøte i går ja.. Var på bowling jeg. Fikk aldri vite at det ikke ble noe. Heldigvis var det med ett par kompiser av meg.
Halvor89 Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 Tror rett og slett det lønner seg og ikke ha ting så ofte. Men som dere har nevt på før. En gang i måneden burde jo gå ann
Stramvaier Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 vi får prøve å gjøre noe med det. prøve å få til noe med litt oppmøte. beklager at du ikek fikk beskjeden stian
mAZE Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2007 Overlever jeg Fikk spillt endel allikevel vi. hehe
Maxxsonics Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 akkurat det med oppmøte så er det ikkno fare med å ha annen vær uke om sommer'n.. vinter'n blir det kanskje litt anneledes.. en gang i måneden eller noe sånn, eller hva mener folket?
mAZE Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2007 Det er vel bestemt også det nå tror jeg, at vi har det en gang i måneden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå