E-30 big Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 Er med på sladding på jordet ja.. Kan jo evt ha med ny bilen (om det blir noen i vinter) å sladde litt med. hehe.. Er det ingen av dere som gidder å dra ut BMW`ne på vinterdagene da? Tåler dem ikke snø? det gjør mine,derfor reiser jeg til LOSNA is bane http://www.losna-isbane.tk en gang i uka eller så ofte jeg har tid får å kjøre på en perfekt isbane under fine forhold Bevis:) dårlig mobil film av E60 som koser seg på isen http://smg.photobucket.com/albums/v626/ ... ction=view¤t=Video001.flv Hadde vert STORSLAGENT om vi kunne fått til ett BMW treff på isen;) UPPS:::: Fikk ikke til linken direkte men tror den under funcer:) Er uannsett dårlig men ser i alle fall att det er en skikkelig lang cool bane med noen krappe svinger og noen lange svinger og bra med fart selv om det går med 265/35-19 piggfritt på isen.. du kan til og med ha det gøy på med en gammel diesel bil også http://smg.photobucket.com/albums/v626/ ... deo001.flv
Stramvaier Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 pent brett det der ja. hehe ja avtalen er vel 1 gang i mnd nå fremover frem til sola titter frem igjen og glisa kan tas frem fra hi
Stramvaier Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 stille det er i denne tråden om dagen da?? ingen som vil skravle her eller?? hehe. få ut fingern og kom med noe a folkens Åssen går det med bilkjøpet da Maze?
Bjørnar_ Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 hehe, skjer ikke mye her, nei, men har jo blitt über rotete den tråden her syns jeg, er jo noen nye innlegg først i tråden og sånn;P Men Sterketor, løp og kjøpt! Hva var prisen i slags valuta egentlig?
Stramvaier Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 hva skal jeg løpe å kjøpe a bjørnar? er det stolene du mener?? prisen på dem er mange euro. hehe litt for mange egentlig men det er vel verdt tror du ikke??
mAZE Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 Bilen Geir Ove var å så på for meg var ikke noe særlig. Eller bilen var bra, men det manglet litt historikk på den, så da er det ikke interessant. Så da blir M3-prosjektet satt litt på hylla og jeg handler meg en annen bil inntil videre. Får se hvor mye penger jeg ender opp med etter jeg har satt opp den nye garasjen til vårs. Det skjer lite her om dagen ja. Jeg har for tiden ikke tid da jeg holder på å pusse opp litt i det nye huset mitt. Skal flytte neste helg. Vi får lage en ny tråd om "lokallaget" til vårs. Til da kan vi sikkert bare bruke denne.. og bjoernar, grunnen til at det er nye innlegg i startet er jo bare at jeg oppdaterer med ny info om hvor til skal skje og hva..
Stramvaier Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 det høres bra ut maze. synes det er greit å forsette denne tråden her så lenge i vinter jeg. synd det ikke ble noe ny m3 da
mAZE Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 Jepp, det er synd. Men da blir det hakket bedre garasje istedenfor.
Stramvaier Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 stille det er her i hed/opp nå for tiden da.. ingen som er ute å kjører på det flotte føre nå for tiden da? ønsker alle en riktig flott uke
mAZE Skrevet November 30, 2007 Forfatter Skrevet November 30, 2007 Nå har jo jeg endelig fått meg nett igjen og kan holde meg en smule mer oppdatert på ting som skjer her. Har vært ute hver dag med ny bilen min jeg, men blir lite leking da.
Stramvaier Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 da var gatebil med gjøvi ute for salg og tror dere ikke papparratziene har klar å ta bilder av to linseluser med m3 a
mAZE Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Skrevet Desember 3, 2007 Med en smule hjelp av de som er avbildet.
Stramvaier Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 kan ikke skjønne hvem som er så iverige for å komme forann kamera ass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå