Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Var innom i ca. 2 min jeg, men hadde en date så følte jeg måtte prioritere det i stedet for å stå der å drive med dekksparking hele kvelden :P

Skrevet
Den blå E46 som står der er Fatter'n sin :D

Hehey!

Moro å se gamlebilen tilbake på treff på Mjøstranda!! :D

Ble det bra lyd når dere fikk inn basskassa?

Bilen har fått veldig mye ros. Går nok ikke så veldig mange i distriktet her, med den utstyrspakken som denne. Bilen vekker oppsikt iallefall. :D:wink:

Ja, Det fyllte på en god del med bassen ja. Men bilen er veldig lyd tett.

Skrevet
ja.. takk får nok ett treff da! hyggelig det var såppas som møtte opp! jeg tok noen bilder, skal se om jeg får lagt de ut en dag, litt får travelt om dagen får meg men! ser mr dan har lagt ut en del bilder som er ganske like de jeg tok!

ser frem til neste treff!

tenkte også høre om det er noe intresse får en cruising tur en dag ei helg!? kanskje mjøsa rundt eller noe? sånn at mAZE får kjørt på litt kilometer på m3'n sin! :wink: .. hehe

Ja, Mjøsa rundt er en ide det. Skader vel ikke å få på ett par-tre kilometer på bilen nei. :D hehe.

Vet ikke hvilken helg som passer best for folket jeg?

Det passer hver helg for meg, foruten helga om 2 uker, for da er det NM-finale i Rallycross på Gardermoen. Ellers er ihvertfall jeg klar.

Skrevet

Blir garantert en flott tur, så går det jo ann å legge inn ett par tre fire stopp på turen.

Men, når kan dette være aktuelt for folket å gjennomføre? Neste lørdag blir kanskje litt brått på? Om været er fint da, passer det supert for meg ihvertfall.

Skrevet

hadde vært fint å tatt det litt godt utpå høsten får min del.. jobber så jævlei mye nå når det er tresking å innhøsting.. mot slutten av september hadde vært fint! da går det ann å publisere det litt her så det ikke kommer så brått på folk også!

jepp, må legge inn noen stopper.. kaffe og boller på espa f.eks.. hehe..

er kjempe fin tur da.. bare ikke kjøre hoved veien hele veien.. denna e6en er så utrolig kjedelig!!

Skrevet

Uti September funker fint for meg.. Jeg skal lage en egen tråd om saken, så kan vi se hva vi ender opp med til slutt. :D

Skrevet

Da er det 5dager igjen til nytt møte:) Vi får håpe på bedre vær enn de siste dagene og at så mange som mulig kan komme. Samme sted som forrige gang.

Skrevet

spådd knall vær til uka.. men desverre har jeg nok ikke tid til å komme på onsdag, full fart å jobbing om dagen! men jeg kommer selvfølgelig på treff igjen etter innhøstinga er ferdig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...