Stramvaier Skrevet September 15, 2007 Skrevet September 15, 2007 synes vi skal ta det inne på mc donald jeg. så slipper vi å stå ute å fryse oss nesten i hjel. hehe
Maxxsonics Skrevet September 16, 2007 Skrevet September 16, 2007 kan vi ikke ta det på plantasjen parkeringa da? og sammle sammen noen tanker om å vi skal gjøre fremmover med folk som møter opp?
Bjørnar_ Skrevet September 16, 2007 Skrevet September 16, 2007 Er kanskje en plan å treffes inne i og med været er som det er om dagen? Kaldt og utrivelig! Men kanskje ikke så godt å finne på noe lurt som går i boks da, veit ikke...:S
mAZE Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 Da blir det nok ute i morra også, på plantasjen. Så får vi se hvor kaldt det blir da. Kommer innom en tur da, men ikke med M3'n tenker jeg. Skal bort på noe i samme slengen.
Bjørnar_ Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Okei, jeg tar nok en tur nedover, men er det klokka sju eller åtte nå?
mAZE Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 Det er kl 2000 i morra også, ettersom vi ikke har bestemt noe annet før..
Nino Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 Forslag: hva om vi tar treffen inne på gjøvik gård. så kan vi høre på TNT også
Thomaz Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 Tenkte kanskje å komme på treffet i dag Hvor på gjøvik ligger plantasjen? Edit: Så det på første sia Er det mange som som møter opp i dag? Jeg reiser om ikke altfor lenge.. Å hadde vært morro å sett noen av di man "møter" innpå her hver dag.. Jeg kommer forresten i en svart e36 cab
mAZE Skrevet September 19, 2007 Forfatter Skrevet September 19, 2007 Vil tro oppmøtet blir noe redusert i dag pga været. Men jeg kommer en liten tur om jeg rekker det etter det jeg skal på først. Kommer uansett uten M3'n dag.
Stramvaier Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 ja åssen var oppmøtet a? jeg fikk desverre ikke kommet da jeg må en tur til jessheim. men kommer sterkt tilbake neste gang med min flotte noe børrse. hehe
mAZE Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 Som antatt var oppmøtet forholdsvis dårlig.. Så neste gang vi samles tenker jeg vi tar det i samsvar med litt Bowling eller noe.
Stramvaier Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 den er hvertfall jeg med på stian. god ide du har der gitt. hadde vær hyggelig. lettere å bli litt kjent da også
mAZE Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2007 Tror ikke det blir noe på onsdag. Men vi kan prøve å få til litt Bowling en gang i mnd fremover om det er interesse for det? Vi kan da ta det på fredag eller noe i samsvar med litt øl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå