mowz Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 heey, passer dette e30 ix 90 mod? så bare på motortechnik at det var ett effektanlegg som var til ix de andre stod bare til 325i. Så lurte på om det var noe forskjell... burde jo ikke være det men. http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 1&type=new Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Men må jo være feil bilde, er bare ett rør inn til den potta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 og står passer m-tech fanger, har jeg det? Og hvilken burde jeg velge, den fra GS eller simons fra Motortechnik? http://norway.schmiedmann.com/DisplayPr ... optimering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 Ingen som har vært borti noen av pottene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Er forskjell på orginal eksosen på IX og vanlig. Er litt annen knekk ved girkassa pga frodelingskassa på IXn. Hvor stor forskjellen er har jeg aldri sett så nøye på. Hvis du går på Koed på brukte deler er det bilder av div eksoser til begge så kan du sammenligne litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2007 ok, men detta er jo endepotter fra gs, så da passer de til 325i. Men de på motortechnik er annerledes fordi den har leddet helt inn til girkassa. Derfor er de forskjellige:) skjønner. Men ingen som har prøvd noen av de da, lurer fælt på hva jeg skal velge....Med tanke på lyd og utseendet, den på motortechnik er jo litt skrå og det ser så stygt ut. Har jo rette enderør nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå