Dapigill Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 Hey alle, Jeg er ny her på forumet! Jeg har lurt på en ting i noen dager nå... Jeg hørte av en at det er mulig å sette på popp på en motor uten turbo, bare den har nok trykk! Har noen her vært borti noe slikt eller har greie på det? Hadde vært fett med en slik i min BMW 320
jcvold Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 hvor får du trykket ifra? har hørt om noe lignene en gang tror jeg
02 Touring Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 Monter høytaler i motorrommet og bruk kassett spiller.
Dapigill Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Skrevet Juli 13, 2007 Ta en titt på Pimp My Ride S06 E07. De bruker en enhet med motorlyder fra mange biler og ut i en kasse med mase høyttalere som er plassert under bilen bakerst Noen som vet hvor man får tak i slike enheter? Jeg vet ikke hvor trykket kommer fra selv...var svar på det jeg var ute etter i forumet her.
Kimmit Racing Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 hmmm hvorfor ikke bare bygge en turbo motor
///MoePower Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 Kommer med en idè her. Du trenger: *En høyttaler i motorommet *Ett opptak fra en blow off ventil *En knapp for å aktivere denne blåse lyden, f.eks nede på clutchpedalen, slik at når pedalen er på tur ut, så kommer denne lyden. Men hva SKAL du med noe slikt? Dette finner folk kjapt ut bare er juks, og da går ryktet. Har først ryktet gått, så har du latterliggjort deg selv..
///MoePower Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 Eller, så kan du jo alltids bruke en ropert, så kan du puste og pese i den ut av takluka når du girer Og det trykket får du ikke uten å ha turbo, da må det såfall være eksostrykk, og det er da ikke så stort.. Skal du da i tillegg ha svært eksosanlegg for å få gromlyd i bilen, så forsvinner jo det lille, med strek under lille eksostrykket som er der.. Det er ganske enkelt ikke stort nok for å få skikkelig blås i en slik ventil!
jcvold Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 heheheheh "puste og pese"" du kan kjøpe dykkerutstyr,og plåse med tanken når du girer!
Haug530D Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 Sikkert kjekt det, helt til en 325 kommer kjørende og knuser deg, da kan du sitte der med den pop off lyden å lure på hva som fliste forbi deg. Nei sånn jukse greier er bare tull, ser jo bare teit ut med en bil som har ingen aks komme kjørende med ett jævlig turtall i 50 km/t for så å lage enn sånn lyd. Nei hold deg til the real thing mener nå jeg.
Ballder Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 Tidligere tråd om fake dump.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=53263&highlight= Men ikke gjør noe sånt før du har kjøpt deg en simca og montere slikt på da?!! Kødda. Men ville ikke gjort det selv vaffal.
Dapigill Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Skrevet Juli 13, 2007 HEHE.. Jeg må si det er gode ideer her. ///MoePower har gode punkter. Neste jeg skal gjøre nå er å prøve å lete etter en enhet som de bruker i Pimp My Ride...bare for morroskyld hehe... BTW: hva er en "simca"?
Stephan.s Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 Ser det er mange her som er mot dette, og kan forstå hvorfor. Hva er vitsen med å "skryte" av noe du faktisk ikke har? Helt ærlig så sitter jeg og ler hver gang jeg ser/hører en bil med "utstyr" som får den til å virke større/bedre enn den er. I stedet for å bruke en sum på slik tull, spar heller opp og skaff deg skikkelige greier. Hadde hatt respekt for biler med det motsatte derimot. La oss si en M3 med 316 emblem
Dapigill Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Skrevet Juli 13, 2007 http://www.vroombox.com/vroombox/ Noen som har lyst til å prøve?
R Andersen Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 BTW: hva er en "simca"? Det er ett bilmerke, og du har en PM.
Dapigill Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Skrevet Juli 13, 2007 Nå som jeg er litt med i en tråd heg.. hva er forskjellen mellom 320iM50 og 320iM52? Fant det på GS Bildeler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå