Tordd Skrevet September 22, 2012 Forfatter Skrevet September 22, 2012 Dei tar med klosser så har du et alternativ der vertfall.. Ok. Flott! Ja be dei ta med:D no blir heimturen en god del bedre;) takk!!
Tordd Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 Du har sikkert fått med deg bilen hjem? Ja, men bremseklossene ble det minste problemet!:/ kilen på reimhjulet gikk, så ble bilhenger hjem!. Men var utrolig gøy å få kjøre på bane med gamla! Stor takk til "Jås" får at jeg fikk låne henger!
Tordd Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 noen bilder bra bmw-treffet på Våler;)(før motoren tok kveld!)
Tordd Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Skrevet Juli 29, 2013 Planer om å godkjenne motorbyttet? Nei ikke med det første:P tror ikke det blir så lett!
Tordd Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Skrevet Juli 29, 2013 Blir det våler i år da?.. Nei:(..Er på jobb da!!
Jås Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Ok,har kanskje spurt deg før når jeg tenker meg om? Kjipt å ikke få brukt bilen vertfall...
Tordd Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Skrevet Juli 29, 2013 Ok,har kanskje spurt deg før når jeg tenker meg om? Kjipt å ikke få brukt bilen vertfall... Ja det er surt!. men stiller "sterkere" til neste år;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå