Morty999 Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 hva betalte du for de nye skruene? til bbs felga
Tordd Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Skrevet Januar 26, 2008 hva betalte du for de nye skruene? til bbs felga Nei det var ikkje billig du:P. skruene kostet vel en 600-700kr+ mva og frakt
Tordd Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Skrevet Januar 26, 2008 hvor? Hoffman racing, finner dem på ebay.com
Tordd Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 På tide å hive ut noen bilder av bilen:) nå er bilen så og si rustfri:P, er noe småtteri igjenn å sveise så er den jobben gjort! Ellers er bilen nå totalt demontert. litt små ting igjenn 745en:) i dag bestilte jeg alt av deler til understellet, og masse annet fra koed, så det kommer vel om ett par uker. Så det neste som skjer nå, etter at rusten er tatt, er å få sammen understellet og få det på plass, å så er det lakking etter det:D
Tordd Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 I dag kom delene fra koed:).. Nå kom motivasjonen til å jobbe med bilen for fullt:D her er alt jeg trenger til å få sammen understellet:) har starta så smått med monteringen!
///MikkeBMW Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Er du i rute no da? skal vell snart på plass understellet
Sølve Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 her er fargen jeg tenkte å ha på bilen,hva synst dere? noen som har andre forslag?? Ser lovande ut dette prosjektet her ! Har du fått tak i fjører og dempere til bilen ? Det ser ut som at utvalget til E12 er svært begrensa. Har sett litt etter fjører og dempere til min 6-er som har e12-basert understell. Gi gjerne ein lyd om du finn gode senkefjører. Eg synest du skal gå for ein farge som var orginalt på biltypen i 1981. Alpinaen du viser til her liknar veldig på BMW sin Ascotgrau frå den perioden. Eg har den fargen på min 81-modell 635 som du ser under.
Tordd Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 Er du i rute no da? skal vell snart på plass understellet nja, ligger vel litt etter du, men understellet skal snart på plass ja!.
Tordd Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 Jeg har skiftet fjørbeina til e28, og bakstillinga til e28, så jeg skal ha dempere og fjører fra e28. Men kan jo helpe deg å lete:) ja det blir nok den gråfargen du, tror det blir bra:)
H_Vatn Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 bli bra te her trod når du får den på hjula igjen tror det blir bra med den grå fargen der og bbs hjula jeg.. angående senke sett til e28 og e24 så har de det her: http://www.fahrwerke.de/de/produkte/federn/ Halfdan..
rolfi Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Jeg har skiftet fjørbeina til e28, og bakstillinga til e28, så jeg skal ha dempere og fjører fra e28. Men kan jo helpe deg å lete:) ja det blir nok den gråfargen du, tror det blir bra:) Får du godkjent dette? Var det bare å skru på, eller måtte du kappe og sveise også? Lyst å gjøre det samme på min om det ikke er alt for vanskelig og umulig å få godkjent.
H_Vatn Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 vis det er bare og skru det på eller det er veldig lite som skal bygges om for og få det på og det ser ganske orginalt ut så skal det vel gå igjenom. tror ikke de står og sjekker opp dele nr på alt på eu kontrollen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå