Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 373
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

På tide å hive ut noen bilder av bilen:) nå er bilen så og si rustfri:P, er noe småtteri igjenn å sveise så er den jobben gjort! Ellers er bilen nå totalt demontert.

P1010015.jpg

P1010008.jpg

P1010011.jpg

P1010013.jpg

litt små ting igjenn

P1010018.jpg

P1010019.jpg

745en:)

P1010016.jpg

i dag bestilte jeg alt av deler til understellet, og masse annet fra koed, så det kommer vel om ett par uker. Så det neste som skjer nå, etter at rusten er tatt, er å få sammen understellet og få det på plass, å så er det lakking etter det:D

• 3 weeks later...
Skrevet

I dag kom delene fra koed:)..

Nå kom motivasjonen til å jobbe med bilen for fullt:D

P1010032.jpg

P1010033.jpg

her er alt jeg trenger til å få sammen understellet:)

P1010037.jpg

har starta så smått med monteringen!

Skrevet
her er fargen jeg tenkte å ha på bilen,hva synst dere? noen som har andre forslag?? :lol:

00282.jpg

Ser lovande ut dette prosjektet her !

Har du fått tak i fjører og dempere til bilen ? Det ser ut som at utvalget til E12 er svært begrensa. Har sett litt etter fjører og dempere til min 6-er som har e12-basert understell. Gi gjerne ein lyd om du finn gode senkefjører.

Eg synest du skal gå for ein farge som var orginalt på biltypen i 1981. Alpinaen du viser til her liknar veldig på BMW sin Ascotgrau frå den perioden. Eg har den fargen på min 81-modell 635 som du ser under.

IMG_4584.jpg

Skrevet
Er du i rute no da? skal vell snart på plass understellet :wink:

nja, ligger vel litt etter du, men understellet skal snart på plass ja!.:)

Skrevet

Jeg har skiftet fjørbeina til e28, og bakstillinga til e28, så jeg skal ha dempere og fjører fra e28. Men kan jo helpe deg å lete:) ja det blir nok den gråfargen du, tror det blir bra:)

Skrevet
Jeg har skiftet fjørbeina til e28, og bakstillinga til e28, så jeg skal ha dempere og fjører fra e28. Men kan jo helpe deg å lete:) ja det blir nok den gråfargen du, tror det blir bra:)

Får du godkjent dette?

Var det bare å skru på, eller måtte du kappe og sveise også?

Lyst å gjøre det samme på min om det ikke er alt for vanskelig og umulig å få godkjent.

Skrevet

vis det er bare og skru det på eller det er veldig lite som skal bygges om for og få det på og det ser ganske orginalt ut så skal det vel gå igjenom. tror ikke de står og sjekker opp dele nr på alt på eu kontrollen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...