TB328i Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 tyskerstuk er greit, dekket er smalere en felgen... når det er omvendt, at felgen er smalere enn dekket? heter det japsestuk, eller kan jeg ta æren for det navnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 tyskerstuk er greit, dekket er smalere en felgen... når det er omvendt, at felgen er smalere enn dekket? heter det japsestuk, eller kan jeg ta æren for det navnet? Hmm, det heter vel ballong dekk da, ett stuk er vel på en måte noe spisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2007 synes det var kulere med japsestuk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Dekk som er smalere enn felgen ser bare "utblåst" ut, og syns jeg ikke passer på BMW, litt skrå er greit, men skal mye, kun for å få på bredest mulig felger ser ikke bra ut. Det du kaller japsestuk vil jeg heller påstå passer muskelbiler/amerikanere. De skal ha små felger med ballongdekk av MYK gummi for fast veigrep. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Japsestuk!? Japsestuk er 14" stålfelg med kapsel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå