Robert1337 Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 Hvorfor bli mine dekk slitt bare på innsiden? har tatt 4hjulskontroll, så kjøpte jeg nye dekk å noen uker senere er dekkene slitt på innsiden igjen?
marararius Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 Klag på kontrollen? Så tar de den igjen.. Kan ha slurvet..
[space] Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 kanskje feil lufttrykk? Kan du se om hjulene står "i vinkel" om du parkerer på en helt rett plass og går bak bilen og sjekker?
Robert1337 Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Skrevet Juli 14, 2007 det skal jeg se etter om i morgen;) men det er 2 foringer bak som er slitt å skal byttes på mandag kan det ha noe med det å gjøre?
S.Arnesen Skrevet Juli 14, 2007 Skrevet Juli 14, 2007 ja, det er en stor sjangs for at det er det. hvilken foringer er det snakk om?
todleif Skrevet Juli 14, 2007 Skrevet Juli 14, 2007 Er bilen senka? Det er antagligt camberinnstillingen som må justeres (slitte foringer har nok ein del å sei og!) Det er ikkje sikkert at camberen kan justerast 100% når bilen er senka (viss det er camberjustering på bilen) På grombilen min (er nok ikkje bmw´n:) ) er det justert til 1 grad. Sliter litt på innsiden, men det får eg leva med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå