BRIO Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Har fått kjøpt meg et Buisness anlegg for å erstatte Reverse RDSen i min e39. Anlegget har tilkopling for CD-veksler. Har Buisness separat forsterker? (da mangler jeg denne) Er det noen som har erfaring med forskjellige iPod-adaptere?? Icelink, annet?? Jeg regner med at iPodadapter koples rett i anlegget fremme, jeg kjøpte ikke kabler og CD-veksler. Buisness anlegget jeg kjøpte er med det lille displayet, hva får jeg opp av informasjon i det fra iPoden, hvordan fungerer styringen fra anlegget?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mykole Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 acb.no har IPOD tilkoblinger, huska ikkje om der er MOST tilkobling i bilen din. Men vist du har kan du bruke CD Veksler tikoblinga http://www.acb.no/Details.asp?ProductID=1717 http://www.acb.no/Results1.asp?Category=98 Kanskje svare var ikkje d du spurte om men får håpe d hjelpe fordi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Kan gjøre det så enkelt som å ha den dere iTrip da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 I dag bruker jeg kassettadapter. Har også vurdert FM-senderløsninger, men det er nok en løsning av typen ice>link jeg vil ha. Så stiligt som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 BMW har ipod adapter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 Mener du BMW forhandlere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 Ok. Da er det håp for å få på plass ipodløsningen i sommerferien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Har ice>link plus jeg.. funker kanon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Hvis du bruker søkefunksjonen, så vil du finne mye om ipod i E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
okennett Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Har ice>link plus jeg.. funker kanon.. Hvordan fungerer dette oppsettet? Sjekka siden til Ice>Link men syns det ikke var noe spesielt godt forklart. Send meg en PM hcis du gidder Eller bare post her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Har Dice sin IPOD løsning, kobla den rett på CD veksler kabel, funker som bare det. Får opp låtnavn på OBC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Fikk kjøpt meg en IceLink i sommer hos BRL på Nordby (måtte bestilles). Har ikke fått montert dette enda da jeg mangler en kabel får å få det innkjøpte anlegget til å virke. (Kabelen ligger i Sarpsborg og venter på meg) Slik jeg skjønner virkemåten til IceLink adapteret, kan du styre valg av låt og CD plate fra den orginale bilstereoen. I stedet for CDplater lager man 6 spillelister på iPoden som man kan velge mellom. Jeg har det lille displayet på min radio (IRIS) På dette er det stortsett dårlige erfaringer med å få låtinfo i displayet. Med det store (MID) skal dette ikke være noe problem. Skal østover om 2-3 uker og håper deretter å kunne begynne arbeidet med å få på plass hele skiten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikj Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Noen som har fått dette montert i bilen etterhvert og har bilder av det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Noen filmer om Dice sin + montering i ymse bmw'er Dice ipod for BMW @ Youtube.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå