Gå til innhold

iPod i e39, erfaringer???


Anbefalte innlegg

Har fått kjøpt meg et Buisness anlegg for å erstatte Reverse RDSen i min e39. Anlegget har tilkopling for CD-veksler. Har Buisness separat forsterker? (da mangler jeg denne) Er det noen som har erfaring med forskjellige iPod-adaptere?? Icelink, annet??

Jeg regner med at iPodadapter koples rett i anlegget fremme, jeg kjøpte ikke kabler og CD-veksler.

Buisness anlegget jeg kjøpte er med det lille displayet, hva får jeg opp av informasjon i det fra iPoden, hvordan fungerer styringen fra anlegget??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Fikk kjøpt meg en IceLink i sommer hos BRL på Nordby (måtte bestilles). Har ikke fått montert dette enda da jeg mangler en kabel får å få det innkjøpte anlegget til å virke. (Kabelen ligger i Sarpsborg og venter på meg)

Slik jeg skjønner virkemåten til IceLink adapteret, kan du styre valg av låt og CD plate fra den orginale bilstereoen. I stedet for CDplater lager man 6 spillelister på iPoden som man kan velge mellom.

Jeg har det lille displayet på min radio (IRIS) På dette er det stortsett dårlige erfaringer med å få låtinfo i displayet. Med det store (MID) skal dette ikke være noe problem.

Skal østover om 2-3 uker og håper deretter å kunne begynne arbeidet med å få på plass hele skiten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...