Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått kjøpt meg et Buisness anlegg for å erstatte Reverse RDSen i min e39. Anlegget har tilkopling for CD-veksler. Har Buisness separat forsterker? (da mangler jeg denne) Er det noen som har erfaring med forskjellige iPod-adaptere?? Icelink, annet??

Jeg regner med at iPodadapter koples rett i anlegget fremme, jeg kjøpte ikke kabler og CD-veksler.

Buisness anlegget jeg kjøpte er med det lille displayet, hva får jeg opp av informasjon i det fra iPoden, hvordan fungerer styringen fra anlegget??

Skrevet

I dag bruker jeg kassettadapter. Har også vurdert FM-senderløsninger, men det er nok en løsning av typen ice>link jeg vil ha. Så stiligt som mulig :)

• 2 months later...
Skrevet
Har ice>link plus jeg.. funker kanon..

Hvordan fungerer dette oppsettet?

Sjekka siden til Ice>Link men syns det ikke var noe spesielt godt forklart. Send meg en PM hcis du gidder :) Eller bare post her.

Skrevet

Har Dice sin IPOD løsning, kobla den rett på CD veksler kabel, funker som bare det. Får opp låtnavn på OBC.

Skrevet

Fikk kjøpt meg en IceLink i sommer hos BRL på Nordby (måtte bestilles). Har ikke fått montert dette enda da jeg mangler en kabel får å få det innkjøpte anlegget til å virke. (Kabelen ligger i Sarpsborg og venter på meg)

Slik jeg skjønner virkemåten til IceLink adapteret, kan du styre valg av låt og CD plate fra den orginale bilstereoen. I stedet for CDplater lager man 6 spillelister på iPoden som man kan velge mellom.

Jeg har det lille displayet på min radio (IRIS) På dette er det stortsett dårlige erfaringer med å få låtinfo i displayet. Med det store (MID) skal dette ikke være noe problem.

Skal østover om 2-3 uker og håper deretter å kunne begynne arbeidet med å få på plass hele skiten :)

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...