Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ut setene for rundt et år tid siden og etter det har airbag lampa lyst i starten etter at jeg har startet bilen. Den slukker etter noen minutter. Trodde først at det var sensoren under baksetet som hadde fått seg en smell når jeg tok ut setene der men, begynte å tenke(tar lang tid) på sensoren i passasjersetet. Den ledningen som går opp i setet måtte jo av og da lurer jeg på om dette kan være grunnen til at lyset lyser?

Siden lyset slukker kan det jo ikke være noe veldig galt da det jo burde ha lyst hele tiden?

Skrevet

Må jeg ha bilen på verksted for å nullstille lyset eller finnes det noen snarveier? :)

...men hvis det faktisk er noe galt vil lyset komme på igjen da?

Skrevet

Du må ha diagnose på den. Mesteparten av verkstedene har de. Bruke sjølv Texa og de går knall og slette lyset me den.

Viss de er noe galt so kommer lyset på igjen. Hadde du bud nærmere kunne eg ha nullstillt de for deg.. :-)

Skrevet
Må jeg ha bilen på verksted for å nullstille lyset eller finnes det noen snarveier? :)

Kjøp deg Carsoft + kabler, da kan du nullstille selv.

Skrevet

Hvor får man kjøpt dette da?

Og hvor mye koster det?

Skrevet

Hvor får man kjøpt dette da?

Og hvor mye koster det?

Får kjøpt på Ebay, koster vel ca en tusing, men er verdt det da.

Skrevet
Å da kan man nullstille alle feilkoder eller?

Leser man av feilkoder med det her også?

Jupp, har akkurat installert det på pc'n men har ikke fått kabelsatsen ennda så får ikke testet det, men det gikk greitt å installere på en Vista pc, jeg lastet ned selve programmet fra x, tenkte jeg skulle prøve å aktivere On board computeren da jeg har kjøpt blinklys hendel med BC knapp, dollaren er så billig nå at jeg går amok på Ebay for tiden.

1 dollar = 5.7 nok i skrivende stund :D

Skrevet

Skal se om jeg ikke skal invistere i en slik når lønninga kommer.

Sparer vel en del utgifter i form av at man slipper å ha bilen på verksted hver gang noe ryker også.:-k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...