LarsFromasj Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Hei! I går handlet jeg meg en BMW E30 M3, har vært en topp-10 drømmebil lenge. Bilen er ombygd til 3.0 E36 M3 VANOS motor (s50b30), noe som gjør at den går ganske brukbart Litt småplukk sånn kosmetisk sett, samt montere opp et deksel i kupèen under dashbordet, men det er ikke noe big deal. Teknisk sett er den 100%, motor og drivverk har gått 142.000 km, og mye nytt i understell. Motor: - 3.0 E36 M3 maskin - K&N filter - 3" eksosanlegg Understell / bremser: - FK Justerbare fjærvein forran (Høyde / hardhet) - Gule koni bak, justerbare (Høyde / hardhet) - Powerflex foringer - Black Diamond skiver forran - M3 bremser bak Dekk og felg: - 8,5 x 17" forran m/ 215/40-17 - 10x17" bak m/ 225/45-17 - Felgene er helt nye Diverse: - M3 sportsratt - M3 skinninteriør - Monovisker - Originalsota lykter rundt hele Litt bilder tatt i går... fler bilder kommer av motor og motorrom når jeg får den hjem. Desverre er den litt skitten på bildene men... Som sagt er det litt småplukk her og der, og jeg skal vel påkoste den noe også. Derfor legger jeg den ut i prosjektforumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Grattis med flott skyss.. 10x17" bak m/ 225/45-17 ?? Det må da bli vanvittig tyskerstyk? Jeg har jo 245 på mine 10" felger, og det blir jo mye tyskerstuk på de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Fin bil ja Er den godkjent med motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Badass! Nydelig bil, men felgene passer best på e34.. Er det noe merkelig med grillen (nyrene)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Var rust og kollisjonsskadene på denne utbedret da du kjøpte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Jeg også var og såg på denne bilen sist den var til salgs da skulle han ha 80 lapper for den men det var en del arbeid som sikkert er utbedret, ur tøff bil det der:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 Grattis med flott skyss.. 10x17" bak m/ 225/45-17 ?? Det må da bli vanvittig tyskerstyk? Jeg har jo 245 på mine 10" felger, og det blir jo mye tyskerstuk på de... Takk! Kanskje litt smalt det ja, stod det i annonsen men ikke sjekka det opp enda. Fin bil ja Er den godkjent med motor? Takk for det Ikke godkjent med motor, desverre. Badass! Nydelig bil, men felgene passer best på e34.. Er det noe merkelig med grillen (nyrene)? Takker Er satt netting i nyrene. Disse skal byttes ut med nye originale nyrer. Var rust og kollisjonsskadene på denne utbedret da du kjøpte den? Var ingen rust eller kollisjonsskader på den, så sansynligvis. Eneste var litt smått i ene hjulbuen bak og en flekk på taket. (Rust) Jeg også var og såg på denne bilen sist den var til salgs da skulle han ha 80 lapper for den men det var en del arbeid som sikkert er utbedret, ur tøff bil det der:-) Den var bortimot strøken nå, utenom lakken, så sansynligvis. Lenge siden du så på den? Pen bil Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al Bundy Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Sist jeg så på den bilen så hadde den enkel 3" eksos med en lamda tilkoblet. Det er helt feil. Den motoren skal ha 2 lamdasonder tilkoblet så nytt eksosanlegg må til på den. Grenerørene lå nedpå traversen og bensinpumpa måtte startes på en knapp inni bilen!!! Er dette fikset på den nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Ok, da har de forhåpentligvis fikset det. Av det jeg husker var bakskjermen på passasjersiden i alle fall flekklakkert ganske dårlig etter retting av skade. Ellers var det rust i hjulbuer og rundt frontruta. Traversen bak var sveiset etter at den hadde knekt. Den var da i stort behov av rustsveising og hellakkering Vurderte denne våren 2006 men det var en litt brokete historie bak den. Såvidt jeg forstod er den skjøtet sammen av hele 3 biler etter diverse krasjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 ser ut som en fet bil dette. gratulerer så mye. Virker som en litt defuse historie på denne bilen. men så lenge du er fornøyd. så er vel det det viktigste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 nice bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 Historien på bilen kjenner jeg ikke til, men med tanke på prisen så er det jo en selvfølge at det er litt lurvete historie, evt. lurvete bil Det med lambda sondene er jeg usikker på. Dette skal jeg undersøke og komme tilbake til. Kjenner ikke så godt til disse bilene men. Skal det sitte to lambdasonder i eksosen altså? Bensinpumpa startes fortsatt med en knapp i kupèen, men dette er jo ikke akkurat noe problem å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Så ganske fin ut den her, bare litt småtteri igjen da. Og få på sølv nyrer er mye gjort for utseendet foran i alle fall:) stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Syns den var litt okey med sorte nyrer jeg Er det Rondell 58 felger som står på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå