Oak Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Er det ikke bare å ta en hammer og skrutrekker å klinke den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Nå har eg gått til innkjøp av ipod og.. Spilleren min er en Alpine 9855. Trengs det noen ekstra kabler for å kjøre disse sammen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 For å gjør ting enklere har jeg nå byttet spilleren min med en iDA-X001. Funke fett.. Noen som trenger en 9855R? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 Dømrade møkk og fanteri.. nå har eg endelig fått skifta ut høyttallere på førarsida i bilen, skal ta passasjersida også, men ikke i dag.. problemet er at det fremdeles er stilt fra "wooferne" og lyd i diskantene.. så da er det vel noe ledningstull en plass.. jippi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå