D.C.V Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Jeg er ufattelig ubesluttom når det kommer til bil og jeg klarer ikke å bestemme meg, så etter mye fram og tilbake fra 328-528-M3-M5 osv.. Så tenkte jeg kansje å se på denne Håper det er noen som kan si noe om M3 med denne motoren og det er fin hvis det er noen som faktisk har en sånn som kan si noe Alt mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Syns det interiøret der ble totalt feil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 løp og kjøp ta en naf test først, og sjekk historiken grundig og prut den ned 10-15k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Syns det interiøret der ble totalt feil.... Ja ushamej, det der ble virkelig feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 Seriøst? Kan ikke skjønne hva som er galt med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 syns også det interiøret ble helt feil, men dømmer det ikke ut ifra noen bilder, ser nok mye bedre ut i virkeligheten når det kommer til prisen syntes jeg ikke det akkurat var et tilbud, men er veldig vanskelig og finne en org 3.2l her så vanskelig og sammenligne =) virket som en veldig fin m3 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Seriøst? Kan ikke skjønne hva som er galt med det? Gråblått interiør blir aldri riktig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 så fin ut den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 3serie Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Enig med de andre som nevner interiøret. Men en utrolig flott bil.LØP OG KJØP lykke til med kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Så jo fin ut den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Ville ikke kjøpt den for nesten 300k... Til sammenligning kikket jeg i vår på en 2004/2005 330XIT som akkurat kom fra lakkering,MED garanti osv, til en lavere pris. Synes den lillafargen er bob,bob, og det interiøret så ut som det var laget for en helt annen bilfabrikant, i tilleg var jeg ikke imponert av hvordan bremser og eksos osv så ut på bilde... MEN, så er det jo M3 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 Skulle jo gjerne hatt en annen M3 3.2 å sammenlignet med, men de er ikke lette å finne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Veldig pen E36 må jeg si. Men enig med Ske1eton (og andre her), stoffet på setene og på dørpanelet var som tatt ut av en Huyndai eller lignende, ikke spesielt fint. Men du kan jo trekke om, eller kjøpe grått/sort skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 Jeg kommer nok ikke til å trekke om setene.. Ingenting er avklart når det gjelder bilkjøp heller.. Har funnet ut at jeg er litt kresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Bilen så super strøken ut, og det bør den være til den prisen, trur det er rom for pruting her. Interiøret falt ikke i smak hos meg heller dessverre, likte ikke de stripene som gikk på kryss og tvers. Men om du liker den og mener det er et godt kjøp, så er det vel bare å løpe og kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå