Gå til innhold

Godt kjøp eller?

D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er ufattelig ubesluttom når det kommer til bil og jeg klarer ikke å bestemme meg, så etter mye fram og tilbake fra 328-528-M3-M5 osv.. Så tenkte jeg kansje å se på denne :)

Håper det er noen som kan si noe om M3 med denne motoren og det er fin hvis det er noen som faktisk har en sånn som kan si noe :)

Alt mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns også det interiøret ble helt feil, men dømmer det ikke ut ifra noen bilder, ser nok mye bedre ut i virkeligheten

når det kommer til prisen syntes jeg ikke det akkurat var et tilbud, men er veldig vanskelig og finne en org 3.2l her så vanskelig og sammenligne =)

virket som en veldig fin m3 da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke kjøpt den for nesten 300k...

Til sammenligning kikket jeg i vår på en 2004/2005 330XIT som akkurat kom fra lakkering,MED garanti osv, til en lavere pris.

Synes den lillafargen er bob,bob, og det interiøret så ut som det var laget for en helt annen bilfabrikant, i tilleg var jeg ikke imponert av hvordan bremser og eksos osv så ut på bilde...

MEN, så er det jo M3 da 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen E36 må jeg si.

Men enig med Ske1eton (og andre her), stoffet på setene og på dørpanelet var som tatt ut av en Huyndai eller lignende, ikke spesielt fint. Men du kan jo trekke om, eller kjøpe grått/sort skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen så super strøken ut, og det bør den være til den prisen, trur det er rom for pruting her. Interiøret falt ikke i smak hos meg heller dessverre, likte ikke de stripene som gikk på kryss og tvers.

Men om du liker den og mener det er et godt kjøp, så er det vel bare å løpe og kjøpe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...