Yngvebmw Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Jeg har byttet ut min originalspiller (bmw business spiller) med en pioneer spiller. Problemet er at pioneer spilleren er kortere enn originalspilleren. Jeg har hørt noen som snakket i en ramme/adapter man kan sette imellom? Noen som har noe slikt liggende eller vet hvor jeg får tak i det? Glemte å si at dette gjelder en e46 98 modell. PS: Hvor lurt er det å skjære hull i stålet i hattehyllen for å sette et bassrefleksrør der? Med tanke på svakhet i karosseriet, godkjenning hos biltilsynet osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 BRS Trondheim har slike adapterplater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvebmw Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 Ok, hvor sånn ca. ligger det i trondheim? Er ikke så veeeldig godt kjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 www.gulesider.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå