Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvis du har fått ut 50hk ekstra av din S50B30 bare med ny chip så er du den eneste i verden som har klart det..

320-286=34hk som er nesten 12%

jeg har ikke testa på rulle, så hva den faktisk yter vet jeg ikke.

jeg oppga kun de tallene som ts-racing oppgir, har ingen grunn til ikke å stole på dem i utgangspunktet. hvis du ikke merker forskjell på en ikke chippet og chippet s50 er det noe feil med måten du testkjører eller så er du blitt lurt av de som chippet. på en strekning og alle andre faktorer like fikk jeg uten chip 135km/t og med chip 145 km/t. jeg er langtfra noen trimekspert, men jeg kjenner jo min egen bil. samma f... hvor mange gamp det er under panseret, det fløtter seg helt greit :P

Ok jeg tok litt godt i når jeg sa 50hk ekstra..

Men uansett så kommer du aldri over 300hk med bare chip og kn filter..

12% økning er vertfall ønsketenkning. Hadde du hatt en gamme Volvo 240 så er det nok meget mulig med 12% effektøkning med små inngrep.

Skrevet

har sett på www.mobile.de at de som er chippa ofte har flytta turtall sperra med 250 omdreininger også så toppfarta blir 285 på nåla, noen som vet noe om det?

Skrevet
har sett på www.mobile.de at de som er chippa ofte har flytta turtall sperra med 250 omdreininger også så toppfarta blir 285 på nåla, noen som vet noe om det?

begge deler stemmer delvis, vil variere fra chip til chip.

toppfarten vil avgjøres av type drivverk og dekkdim.

skal teste når jeg får montert coilovers :twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...