Azeton Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Helten din kjørte ganske rolig.. Han hadde et par ganger han toucha gassen og røyken sto:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Helten din kjørte ganske rolig.. Han hadde et par ganger han toucha gassen og røyken sto:) Rolig, kan jeg aldri tro!!! . Men kjørte kansje ikke så mye, er jo så sykt mange biler som skal kjøre på de treffa der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Rolig, kan jeg aldri tro!!! . Var skikkelig nedtur Så ham kun i action et par runder på Lørdagen, og der tok han ikke akkurat av. Seinere da de skulle kjøre igjen, ja da begyndte det å regne og var skikkelig glatt, så der blei det vel bare en runde eller 2 og så kjørte de fleste i pitten igjen. Men det skjønner jeg godt de gjorde, ingen vits i å ta den sjangsen bare for å vise seg litt........koster jo litt knapper disse biler. Men noe jeg ikke skjønner, der var et par stykker som kjørte på prøveskilter, og dette var av typen man får hos BT. Trodde ikke det var lov på Rudskogen, og på Gatebil's hjemmeside stod det og at det kun var lov hvis det var prøve skilter fra forhandler Da kunne jeg jo like godt ha tat med bilen min, og dritet meg litt ut foran alle tilskuerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.S Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Noen som har bilder av Limmet sin bil, eventuelt film? Det var i mine øyne den feteste bmwen som var på gatebil2007, deretter den oransje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Men noe jeg ikke skjønner, der var et par stykker som kjørte på prøveskilter, og dette var av typen man får hos BT. Trodde ikke det var lov på Rudskogen, og på Gatebil's hjemmeside stod det og at det kun var lov hvis det var prøve skilter fra forhandler Da kunne jeg jo like godt ha tat med bilen min, og dritet meg litt ut foran alle tilskuerne Man kunne ta Dags lisens på Lisensiert bil og delta på Drifting med BT skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 noen som så en rød e30 med hvite borbet felger kjøre på lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Jeg la merke til denna hvite E46'n på rudskogen. Han dro hele breidsladden hver runde, fin bil med flink sjåfør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Et lite utvalg av bildesamlingen min. Liker spesielt det siste bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Sinnsykt tøff den svenke M3'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Her kommer noen av mine bilder.. Heller redusert fotograf og kamera så ingen kommentarer på det .. Speilreflekskamera er ikke langt unna.. Men glapp denne turen Turen gikk fra stavanger så ble noen mil.. Fikk dermed testa 318'n rimelig greit å klarte å kjøre ifra en god del på grepet Kom fram til campen sent torsdagskveld, og etter ca en halv time i kø ble det VM i teltoppsetting! Fredagsmorningen ble startet med tur til sverige for litt shopping... Vi måtte jo ha litt blandevann Deretter ble det middag som ligger rett over middels på campingskalaen! Ellers var det et par andre biler på campen.. Pluss en stykk viper med syke 335 dekk!! De var breie!! Deretter gikk turen til baneområdet hvor vi fanget et par biler og fant treffets kuleste sko uten tvil!! Golf 1 med bakhjulstrekk, stilig! En smule eid borover langsia denne her! Samt Magnor i sin syke syke ford granada med alt for mange spinnvilde okser og alt for dårlig grep på dekkene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Der var bilder fra turen også lagt ut! Lærte at neste gang jeg skal reise til gatebil blir det uten egen bil! Da skal den stilles ut isåfall! Hva i helvete har en BMW på et jorde å gjøre! Men alt i alt så var det en bra tur . Utenom været på lørdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 var der jeg å. tok ikke så mange bilder men.. her er et lite utdrag. (ps. er ikke så god på å ta bilder da det er litt forsinkelse på kameraet i det jeg trykker.) så var det en liten krasj også. en m5 som sladda rundt svingen og snurra. det så ikke han i den gamle volvoen og trykka til han bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå